ورزش

احمدی به رکورد فردوسی‌پور و خیابانی رسید

مروری بر 11 بازی اخیر بین تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس نشان می دهد که گزارشات این مسابقات فقط بین سه نفر تقسیم شده است.

محمدرضا احمدی ، جواد خیابانی و عادل فردوسی پور سه روزنامه نگار گزارش دهنده 11 دربی گذشته پایتخت هستند و محمدرضا احمدی بیش از دو مسابقه دیگر کمک کرده است.

اگر به 11 بازی قبلی برگردیم و شهرآورد 85 را به یاد بیاوریم ، به نام عادل فردوسی پور می رسیم. در سال 1996 ، فردوسی پور حساب 85 ​​دربی پایتخت و حتی آخرین گزارش بازی استقلال و پرسپولیس را خودش ضبط کرد و متعاقباً برای همیشه از صحنه فوتبال در تلویزیون حذف شد.

بعد از اینکه مدیران شبکه سه گزینه عادل فردوسی پور را رد کردند – شخصی که بنا به درخواست تلویزیون به طور اتفاقی مسابقه استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد – در دوره های بعدی گزارش این مسابقه به محمدرضا احمدی و جواد خیابانی رسید. احمدی نرخ بالاتری از هفت گزارش دریافت کرد

جواد خیابانی همچنین در دو بازی – 94 و 90 دربی – به عنوان گزارشگر پشت میکروفون ایستاد.

جواد خیابانی نوشت: اگرچه نام خبرنگار جوانی به عنوان گزینه گزارشگری برای شهرآورد 94 معرفی شد ، اما در نهایت ، اپراتورهای شبکه برای آوردن خبرنگار جدیدی برای بازی حساس استقلال و پرسپولیس به خطر نیفتادند و با همین گزارش موافقت کردند. .

اما امروز جمعه ، 15 مه ، دربی ، که چند ساعت دیگر آغاز می شود ، دوباره توسط محمدرضا احمدی انجام شد. پس از برکناری عادل فردوسی پور ، شخصی که در دوره های 93 ، 92 ، 91 ، 89 ، 88 ، 87 و 86 از بازی های شهرآورد گزارش می داد ، بالاترین میزان گزارش دهی در 10-11 سال گذشته را داشته است.

بیشتر بخوانید: شوک بزرگی در بارسلونا با اخراج 14 بازیکن!

253 251

دکمه بازگشت به بالا