ارتباط سازمان منافقین با “گاندو”

ارتباط سازمان منافقین با "گاندو"

این تیم که ناشناس نبود ، اطلاعات مربوط به اعضای تیم مذاکره کننده را جمع آوری کرد. در جلسات خصوصی به صراحت گفته شد که نباید اجازه برجام را حفظ کرد. آنها شروع به تشکیل پرونده کردند. پوشه های چند رنگی ارائه شد و هر رنگ به کلاس اعضای تیم مذاکره کننده اختصاص یافت.

کلمه “نفوذ” کلمه جدیدی نبود و همچنین کلمه “نفوذ” در ادبیات سیاسی کشور ما ناشناخته به نظر نمی رسید. چندین فیلم پلیسی از دهه 1960 و 1970 به عنوان نوارهای VHS توزیع شد. فیلم های انگلیسی ، آمریکایی یا روسی می توانند نسل انقلابی را به طرز ماهرانه ای به سوژه نفوذ سوق دهند. کافی بود نام یک شخص یا افراد را ذکر کرده و برچسب نفوذ به آنها را ضمیمه کنید. سپس همان جوانانی که چندین فیلم را تماشا کردند ، داستان فیلمی را تعریف کردند که یک جریان برجسته سیاسی می خواست تولید کند.

در واقع ، داستان نویسان داستانی داستانی بافته و نتیجه را در صورتی که می خواستند در صورت سیاسی ، فرهنگی ، نظامی و … به دست می آوردند. آنها با یكی از نگاتیوهای فیلم از یك چهره تقلید كردند.

اعتماد مغز برای جمع آوری اطلاعات صریح و به دست آوردن اطلاعات پنهان تلاش کرد. بعضی اوقات ممکن است اطلاعاتی که از منابع امنیتی ناقص هستند ، مانند امنیت ، به اطلاعات صریح و اصلی که قرار بود باشد اضافه شود.

در برجام ، از آنجا که مقامات ارشد تیم مذاکره کننده توسط رژیم و بزرگان تأیید شده بودند ، تیغ مخالفت کارگران سقوط نکرده بود. اما آنها همچنان از این گزارش فرار نکردند. با این حال ، راه حل این بود که در بعضی از گروه ها به دنبال افراد در صفوف تیم مذاکره کننده بگردیم و آنها را به عنوان نفوذی معرفی کنیم. یافتن چنین افرادی کار دشواری نبود زیرا تیم مذاکره کننده نه در امور مخفی بلکه در امور حقوقی و اداری که لزوماً مغایر با اسلام نبودند ، کمک می جستند. تیم مذاکره کننده با محافظت لازم از آنها استفاده کرد.

در بحبوحه مذاکرات سخت ، و در حالی که تیم مذاکره کننده در یکی از شگفت انگیزترین جلسات یک جلسه با 1 + 5 داشتند ، تیم دیگری با آرامش بهترین فرصت را برای تشکیل پرونده برای جمع آوری اطلاعات در مورد افراد و اطلاعیه های برق و ارسال برق برای افراد ساده لوح پیدا کرد. مردم.

اوضاع در مذاکرات برجام این افراد را عصبانی کرد ، بنابراین در مرحله بعدی آنها تصمیم گرفتند اطلاعات خود را با اطلاعاتی که در ارتباط با مراکز قدرت هستند بپیچانند و با مخلوط کردن دروغ و حقیقت ، یک کلاهبرداری کلی به کلاهبرداری مذاکرات بدهند. تیم

اطلاعات سازندگان فیلم از کجا می آید؟

گرایش های سیاسی ایرانیان خارج از کشور وجود دارد. حتی کسانی که نسبتاً وطن دوست هستند نیز متفاوت هستند. تقریباً مانند وضعیت گروه های سیاسی داخل است. البته اختلافات آنها منجر به نابودی یکدیگر می شود و هر گروه سعی می کند که مثلاً از نظر دولت ایران ، گروه دیگر را بدنام کند. هیچ کس به رژیم در این افراد اعتماد ندارد ، اما آنها به دلایل مختلف از توانایی های خود در امور دیپلماتیک استفاده می کنند. تیم برجام با همان رویکرد از آنها استفاده کرد.

جنبش نایاک ، برادران نماز و غیره آنها در این گروه قرار گرفتند. نقاط ضعف آنها نادیده گرفته نشد ، اما نقاط قوت آنها می توانست برای ایران فرصتی ایجاد کند و این کار را کردند. در همان زمان ، رقابت های بین آنها (بخشی از روی حسادت و بخشی از آن به دلیل منافع شخصی) منجر به افشاگری علیه یکدیگر شد ، که به عنوان مکاشفه در خانه برای شاکیان بود. اطلاعاتی که برای سرویس های مخفی و سرویس های امنیتی کشورمان ارزشی نداشت.

نفوذ معکوس

چه کسی در میان ایرانیان مقیم خارج از موفقیت برجام آسیب دید؟ روشن است که گروه تروریستی مجاهدین خلق (منافقین) در راس قربانیان بودند. زیرا ثمرات سالها با هدف دور نگه داشتن ایران از قطبهای مختلف جهان در آستانه انقراض بود. برای اطمینان از هدر نرفتن تلاش های خود چه کاری می توانید انجام دهید؟ او یک بازی دوتایی را شروع کرد. یکی از وظایف وی جاسوسی در مناطق مختلفی بود که قبلاً آغاز کرده بود. وظیفه دوم او کشف مجدد افرادی بود که با تیم مذاکره کننده کار می کردند. او همچنین انگیزه شخصی برای این کار داشت. زیرا برخی از این افراد همان کسانی بودند که در سالهای گذشته به ایران در لیست گروه های تروریستی کمک کرده بودند.

منافقین از روشی قدیمی استفاده می کردند و پوست خربزه را زیر پای مواد پرکننده می انداختند. در حالی که شاکیان به دنبال افراد به اصطلاح با نفوذ بودند ، منافقین بدون سوicion ظن اطلاعات فریبنده را به شاکیان منتقل می کردند.

گاندو ، محصول منافقین

منافقین از اینکه توانستند بدبینی و سو susp ظن را در مقامات دیپلماتیک کشور ایجاد کنند خوشحال بودند و باید تا آخرین عنوان قراضه سر تعظیم فرود می آوردند.

مأموریت این بار به برادران داعی الاسلام سپرده شد. حسن داعی الاسلام یکی از کادرهای اصلی منافقین است که 40 سال در آمریکا بوده است. برادرش حسین ، یکی از اعضای برجسته این سازمان ، نیز در اروپا زندگی می کند. مروری بر مواضع و گفته های این دو برادر (حتی در اخبار واضح) به وضوح نشان می دهد که خمپاره اصلی فیلمنامه سریال گاندو نسخه ای از آنچه برادران داعی الاسلام (خصوصاً حسن) در فضای مجازی منتشر کرده اند یا در سخنرانی هایشان ، یا به روش های مختلف. آنها با عنوان “محرمانه” به فیلمسازان فرستاده شدند و ساده لوحانه باور شدند! در واقع ، نفوذ صورت گرفته است ، اما بالعکس!

“نفوذ” کلمه ای بود که رهبر معظم انقلاب نیز بر هوشیاری مسئولان در مناصب مختلف تأکید داشتند. کسانی که باید این گفته را در عمل به کار می بردند ، بعضی اوقات مثالها را اشتباه فهمیده و آنها را با اطلاعات گمراه کننده فریب داده اند. سازمانهایی که از نیروهای خود در برابر چنین فریبی محافظت می کنند می توانند از سیستمهای امنیتی بهره مند شوند. اگرچه اطلاعات مربوط به این کیف ها کاملاً محرمانه است ، اما بعید است هوش آنها متوجه نفوذ و فریب معکوس اطلاعات نباشد.

… ضبط کنندگان و صندوقداران بازی منافقین را از دست دادند. در حالی که حسن داعی الاسلام با برپایی یک لیوان شراب بر روی کاناپه کنار اتاق نشیمن آپارتمان خود در آمریکا ، موفقیت خود را با جشن گرفتن قسمت های مختلف “Gando” جشن گرفت ، سازندگان گاندوس نیز از نفوذ خوشحال هستند! شکار ، مسحور کف زدن و سوت مردم با قلبهای ساده سیاسی صدایی که اجازه نمی داد خنده مستی حسن داعی الاسلام به گوش آنها برسد.

PS: رفتار عجیب شبکه معتبر متعلق به رادیو و به ویژه رسانه ها در روزهای اخیر و در جریان مذاکرات در وین ، جستجوگر را به این فکر انداخت که طراحان اصلی گاندو در حال طراحی بازی جدید خود در وین بودند.

در حالی که او اغلب در برنامه های تلویزیونی به تیم مذاکره کننده ایرانی در وین حمله می کند ، ناگهان یک پرسشنامه ادعا می کند که “منبع آگاه” از داخل جلسات به او خبر می دهد! به طور منطقی گمان می رود منافقین بار دیگر فضای رادیویی ایستگاه رادیویی را به دست گرفته و آن را به سمت خودشان سوق داده اند. در حالی که خوش بینانه ترین فرض این است که افراد ساده لوحی در رادیو فریب خورده اند که بدون هیچ گونه تردیدی ریاکاری یک سازمان تروریستی منافقین را تحریک می کنند ، اما یک تصور واقع بینانه تر ذهن را به سمت احتمالاتی خطرناک سوق می دهد که نمونه کار وقایع اخیر است. فخری زاده شهید را دیدیم.

دکمه بازگشت به بالا