از حضور شهربانو در مسابقات آزاد بی‌خبر بودیم/ مشکلی برای سیفی پیش نمی‌آید

از حضور شهربانو در مسابقات آزاد بی‌خبر بودیم/ مشکلی برای سیفی پیش نمی‌آید

به گزارش شفاف ، حسین اوجاقی مصدومیت شهربانو منصوریان را به دلیل حضور در مسابقات آزاد توضیح داد: “ما واقعاً نمی دانیم این مسابقات چه بوده اند زیرا آنها در هماهنگی اتحاد در آنها شرکت نکرده اند.” آنها در اتاق عمل بودند برای توضیح خواهر آنها را الهه صدا کردم. آنچه او با تفکر خود آنها توضیح داد ، دکتر لشگری چیز دیگری گفت.

نایب رئیس انجمن ووشو ادامه داد: خانم الهه منصوریان گفت این مشکل به دلیل کاهش وزن برای شهربانو بود اما دکتر لشگری در مصاحبه خود به این موضوع اشاره نکرد. به گفته دکتر لشگری ، علت این جراحی چسبندگی روده بوده است و به نظر می رسد خانم شهربانو قبلاً جراحی شده و عوارض آن نیز نشان داده شده است. همچنین فکر می کنم در این مسابقات که به نظر من مسابقات مختلفی برای تیم ملی نیست ، ورزشکار باید کار کند تا خیلی مزاحم او نشود. بهتر است این ورزشکار با وزن خودش برای مسابقات مختلف آماده شود.

وی تأکید کرد ، “من می دانم هدف این دو خواهر کسب مدال طلا در بازیهای آسیایی 2022 است زیرا آنها تاکنون نقره گرفته اند و برای بازیهای بعدی طلا می خواهند.” آنها باید آماده باشند ، نه اینکه به خود آسیب بزنند.

اوجاقی در پاسخ به این سوال که فدراسیون ووشو چگونه برنامه ای برای جلوگیری از حضور ورزشکاران ملی در چنین مسابقاتی دارد؟ وی گفت: “در حال حاضر ، دو زن زن در خارج از کشور وجود دارند ، مانند الهه ، که در باشگاه های ساندا در چین تمرین می کنند. این در واقع بخش زنان نیست. در بخش مردان ، ما همچنین مسابقات WWWF را برنامه ریزی کرده ایم تا به طور قابل توجهی از این امر جلوگیری کند. مسئله را افزایش می دهیم و انگیزه ورزشکاران را افزایش می دهیم. ما سعی می کنیم با هزینه های احتمالی و جوایزی که ارائه می دهیم شرایط مناسبی را برای کشور ساندا بدست آوریم. در مرحله اول این کار برای مردان بود و در مراحل بعدی ما همان ساندا و تالو ماده.

مدیر فنی تیم های ملی ووشو گفت: برگزاری مسابقات مجازی در قسمت ساندا امکان پذیر نبود اما تلاش می کنیم ورزشکاران و ورزش ها از فرم خوبی برخوردار شوند. من از همه مشکلاتی که برای خانم منصوریان رخ داده بسیار عصبانی هستم ، امیدوارم آنها به زودی به شرایط ایده آل برگردند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حضور محمد سیفی در مسابقات حرفه ای مانعی برای حضور وی در تیم ملی نیست؟ وی توضیح داد: ما با آقای سیفی صحبت کردیم. وی گفت که از تیم ملی خداحافظی نکرده و به طور فعال در مسابقات تیم های ملی و مسابقات رسمی حضور دارد. محسن چهارمین مدال طلای بازی های آسیایی را هدف گرفته و با حضور در این مسابقات مشکلی نخواهد داشت. به دلیل بسته شدن مسابقات قهرمانی آسیا ، ورزشکاران فرصت آماده سازی دارند و به همین دلیل بازیکنان ووشو در این مسابقات شرکت می کنند.

سرانجام ، در مورد شرکت اوجاقی در انتخابات کمیته دو و میدانی فدراسیون جهانی ووشو ، “این جلسه چند روز پیش با حضور نمایندگانی از همه قاره ها برگزار شد ، جایی که من قاره آسیا بودم.” دو نامزد ریاست کمیته وجود داشت و سرانجام خانم داریا از روسیه انتخاب شد. او نماینده قاره اروپا بود. در این جلسه پیشنهاداتی برای حضور ووشو در المپیک ارائه شد.

دکمه بازگشت به بالا