خبرهای کلی

افتخار ماست که در جبهه مقاومت هزینه جهان اسلام را پرداخت می‌کنیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرنگار آنلاین گفت حجت الاسلام سید حامد علم الهدی پنجشنبه شب در مراسم تحلیف دفتر همگرایی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گفت: طراحی شده ها برای تقویت رویکرد علمی و تخصصی بخش ، باید منجر به همگرایی بیشتر شود.

وی افزود: اگرچه پرداخت از جیب ایرانیان برای حمایت از جهان اسلام و جبهه مقاومت برای بسیاری از افراد قابل هضم نیست ، اما ما مفتخریم که این هزینه را پرداخت می کنیم و به تقویت نهاد اسلامی کمک می کنیم.

رئیس یک گروه تخصصی در دفتر تقریب مذاهب در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: “اگرچه مردم ما از نظر معیشتی و اقتصادی مشکل دارند.” روبه تحریم های علنی و ناجوانمردانه استکبار جهانی ، فضا را برای ملت ایران تنگ کرده است ، اما ما هیچگاه دریغ نخواهیم کرد که برای خیرخواهی جهان اسلام بپردازیم و از مردمی مظلوم مانند فلسطین حمایت کنیم و صریحاً این حمایت را اعلام می کنیم.

علم الهدی جمهوری اسلامی ایران را به عنوان گل سرسبد وحدت امت اسلامی برای دستیابی به یک ملت متحد اعلام کرد و افزود: “این همگرایی در سایه گفتگو و تعامل صورت گرفته است ، اگرچه ما هزینه هایی را پرداخت کرده ایم. که ما افتخار می کنند. “

اتفاق نظر مسلمانان حول محور قرآن لازم است

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: “علمای این جبهه علاوه بر نبرد با شهدای مقاومت ، برای جلوگیری از افکار انحرافی و تقویت مبانی دینی و اعتقادی نیز بسیار تلاش کرده اند.”

علم الهدی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با درک شکاف ایجاد شده در این زمینه ، سعی در کمک به تقویت تقریب مذاهب و تلاش برای یادگیری و حمایت از آن در استان های مختلف دارد.

او ناموفق تلاش کرد رحمانه وی تفرقه بین امت اسلامی را به دشمنان یادآور شد و اظهار داشت: با توجه به اینکه عمده اشتراکات مذاهب و مذاهب اسلامی بر اساس پیامبر ، کتاب و سنت است ، بنابراین حرکتها و اقدامات تحریک آمیز آیز بی تأثیر خواهد بود.

علم الهدی ادامه داد: “حتی اگر در شاخه های فقهی اختلافاتی وجود داشته باشد که قطعاً تحمل می کنیم ، ما باز هم بر اجماع مسلمانان پیرامون قرآن و اصول اسلام تأکید می کنیم.”

15 دفتر نزدیک در حال راه اندازی در کشور هستند

مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و دبیر شورای حکومتی تقریب مذاهب در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: تاکنون 15 دفتر برای نزدیک شدن مذاهب به دانشگاه های آزادی اسلامی کشور تأسیس شده است.

سروری سپس اظهار داشت: برای دستیابی به پیام یک ملت واحد ، به همه نظرات تفرقه افکنانه نیاز است خشمگین آن را کنار بگذارید و بر اجزای مشترک به دور از دید خصمانه تأکید کنید.

وی طرح مباحث علمی ، بحث ها و بحث های منطقی در این زمینه را یادآوری کرد و گفت: “با راه اندازی دفاتر نزدیک کردن ادیان در دانشگاه آزاد اسلامی ، تلاش می کنیم به سمت برگزاری این جلسات برویم.”

دکمه بازگشت به بالا