استان ها

امسال، ۶۵۰ کیلومتر از راه‌های استان آذربایجان‌غربی آسفالت خواهدشد

به گزارش رویداد برتر از آذربایجان غربیارسلان شکری در تشریح اجرا و آسفالت محورهای استان گفت: امسال 350 کیلومتر راه اصلی و اصلی و 300 کیلومتر راه روستایی برای روسازی آسفالت در نظر گرفته شده است – سردشت و مهاباد – میاندوآب یکی در حالی است که پلدشت – مورگنلر محور دارای 12 کیلومتر آسفالت است. در مجموع 24 کیلومتر و برای 8 کیلومتر باقیمانده به دلیل عدم مشارکت پیمانکاران ، روش های دیگری در مناقصه ها انتخاب شده است.
وی با بیان اینکه چگونه می توان در محورهای مختلف سرعت گیر ایجاد کرد اذعان داشت: این نقاط استاندارد نیستند: ارتفاع ضربه گیرهای استاندارد در جاده ها 5 سانتی متر است اما متأسفانه این ارتفاع بازدارنده لازم برای کاهش سرعت رانندگان در ترافیک جاده ای را ندارد. و در بعضی از نقاط ، به ویژه در نقاط تصادف.. افزایش و وجود تصادفات مرگبار همکاران تلاش می کنند تا این ارتفاع را افزایش دهند.
شکری ادامه داد: تمام نقاط دارای شتاب دهنده با علامت گذاری مشخص شده اند و اگر رانندگان و ساکنان جاده ها به علائم ایمنی به عنوان زبان نشانه راه ها توجه کافی داشته باشند ، مشکلی در تردد از پدال گاز ندارند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در مورد وضعیت موانع حفاظتی و وارونگی محور شهید کلانتری به عنوان یکی دیگر از موضوعات محبوب اظهار داشت: نگهداری این محور به عهده شرکت احداث بزرگراه و شرکت بزرگراه ارومیه – تبریز است. طبق گفته اداره کل. به منظور اطمینان از ایمنی هکرهای جاده ، حفاظ باید در محور مربوطه سازماندهی شود و پیگیری های لازم برای جمع آوری حفاظ ها و جایگزینی آنها در نیوجرسی و اجرای تقاطع های مختلف برای دستیابی به نتیجه مطلوب ساخته شده است.

سازماندهی عملیات تقاطع خوی-ایاواوغلی 10٪ پیشرفت فیزیکی است

اصغر کاظمی ، رئیس اداره راه و ترابری خوج در چهارراه خوی – ایواوغلی گفت: این پروژه در حال حاضر 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به مدت 12 ماه با مبلغ قرارداد 364 میلیارد اجرا می شود.

وی در مورد حجم عملیاتی که باید در این پروژه انجام شود ، گفت: اکتشاف 41000 متر مکعب ، پر کردن 60 هزار متر مکعب ، ساخت 8 ساختمان فنی ، زیر بنای 28000 متر مکعب و آسفالت توپکا 8000 تن کلید پروژه های سه راه اواوغلو

وی از جاده سه طرفه خوی – ایاواوغلی به عنوان یکی از گلوگاه های مهم استان نام برد و گفت: اجرای طرح ساماندهی سه جانبه خوی – ایاواوغلی در امتداد کریدور شرق غربی و جاده ابریشم تا دروازه ورودی ایران در مرز بازرگانی و گذرگاه مرزی رازی ، اروپا شاهد تغییر خوبی در محور ایمنی و امنیت در منطقه ترانزیت و جاده های شمالی استان خواهد بود.

46

دکمه بازگشت به بالا