اقتصادی

امکان صادرات مرغ از فارس به سایر استان‌ها فراهم می‌شود

رویداد برتر / فارس معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی گفت: طی روزهای آینده با آغاز طرح تولید قرارداد ، استان فارس می تواند ضمن ساماندهی 100 درصد بازار داخلی خود مرغ را به استان های همجوار صادر کند. رفع نیازهای آن

شاهرخ شجری اظهار داشت: استان فارس یکی از مراکز تولید طیور در کشور است که به طور معمول علاوه بر نیاز داخلی برخی از نیازهای استان های همجوار را تأمین می کند اما متأسفانه در شرایط فعلی بی نظمی و بی انضباطی در شبکه توزیع مرغ

شجری با استناد به روابط عمومی با جهاد کشاورزی جهاد کشاورزی ، با اشاره به اینکه کشور در وضعیت اقتصادی دشواری به سر می برد ، گفت: تأمین 4200 ماده اولیه و خوراک گوجه فرنگی به سختی تأمین می شد و همه عوامل از قیمت مصوب مرغ بهره مند شدند.

شجری با اشاره به اینکه با ایجاد زنجیره های تأمین در بخش کشاورزی به ویژه در تولید مرغ و تولید قراردادی از نوسانات تولید جلوگیری کرده و شبکه توزیع را سیستماتیک می کنند ، افزود: انتظار می رود اتحادیه های کارگری در این زمینه نقش داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی با تأکید بر اینکه طی روزهای اخیر از کل تولید و زنجیره تامین مرغ از جمله مرغداری ها ، کشتارگاه ها و مغازه های استان بازدید کرده است ، گفت: برخی مغازه ها و ادغام ناقص از قیمت مصوب آن قطعاً از طریق دادگستری با مجرمان معامله می شود.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا