جامعه

امیدواریم با واکسیناسیون مدارس در آنلاین ماه باز شوند

به گزارش شفاف محسن حاجی میرزایی ، در کنگره معلمان و دانش آموزان شهدای منطقه 16 تهران ، با آرزوی موفقیت دانش آموزان در امتحانات پایان سال ، گفت: “ما یک سال تحصیلی سخت را پشت سر گذاشتیم و دانش آموزان را واکسینه می کنیم.

وزیر آموزش و پرورش حمایت از دانش آموزان و توجه آنها به آینده آنها را دلیل شرکت در امتحانات نهم و دوازدهم به صورت حضوری دانست و افزود: “همانطور که ما روش معتبری برای شرکت در امتحانات نیمه وقت و آینده دانش آموزان نداریم. بستگی به نیاز به شاخص معتبر و منصفانه در این زمینه دارد تا حق دانشجو ضایع نشود ، بنابراین بدون شرکت در آزمون شخصی نمی توان به این موضوع دست یافت.

حاجی میرزایی اظهار داشت ، “هنگام بحث در مورد مسائل بهداشتی ، ما كاملاً تابع دستورالعمل های وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكی هستیم و همچنین فرماندهی عالی كشوری ضد كرونر نیز اجازه برگزاری امتحانات شخصی را به ما داده است.” در کلاس دوازدهم ، به دلیل پایان یک دوره دوازده ساله ، و امتحانات برای اطمینان از اهداف دوره ، اعتبار مدرک و تأثیر نمره نهایی دانشجو در پذیرش دانشگاه معتبر هستند.

وی از تلاش آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی آینده خبر داد و گفت: “اگر همه در آغاز شیوع ویروس کرونا به اصرار در تعطیلی مدارس اصرار داشتند ، اما امروز دنیا به این نتیجه رسیده است که مدارس باید از هر لحاظ تعطیل شوند.” از آنجا که مدرسه و معلم هیچ جایگزینی ندارد و به هیچ وجه نمی تواند جای معلمان را بگیرد. امیدواریم سال آینده با واکسیناسیون معلمان مدارس را بازگشایی کنیم.

وزیر آموزش و پرورش در مورد اوقات فراغت دانش آموزان خاطرنشان كرد: “اوقات فراغت دانش آموزان پس از امتحان خرداد در فضای مجازی و از طریق یك شبكه سایه ای با برنامه هایی با شعار” تمام مهارت های دانش آموزان “ارائه می شود و برای” مهارت آموزی “

وی ادامه داد: سال گذشته بیش از 20 هزار مرکز اوقات فراغت با بیش از 2.8 میلیون دانش آموز فعال کردیم و امسال تلاش می کنیم این تعداد را افزایش دهیم.

در مورد کمبود نیروی انسانی آموزشی ، یکی از اعضای کابینه تدبیر و امید گفت: “مانند سال های گذشته ، با پیش بینی آمار معلمان و شهریه با استفاده از سرباز معلم ، تعداد معلمان مورد نیاز را به دست آوردیم ، تا حدی ما معلمان را ترک می کنیم و … تأمین نیروی انسانی لازم.

وی در مورد “مدرسه تلویزیون ایران” گفت: “مدرسه تلویزیون ایران ابتکاری بسیار پیشگام بود و در شرایط دشوار ، با پوشش گسترده 97٪ ، به دانش آموزان محروم از خوشبختی ، کمبود دستگاه های هوشمند کمک کرد.” ارائه شده البته کسانی که آموزش مجازی را می توانستند از آموزش مدارس تلویزیونی بهره مند شوند ، بنابراین مدرسه تلویزیون ایران حرکت خوبی برای ادامه آموزش در دوره تاج بود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، حاجی میرزایی از “کنگره معلمان و دانش آموزان با شهدا در منطقه 16 تهران” گفت: “برگزاری چنین برنامه هایی ابتکار بسیار جالبی است. این منطقه قربانی بسیاری کرده است. شهدا در انقلاب. “نقش این منطقه در دوران حفاظت مقدس.

وی با تأکید بر بزرگداشت شهدا اظهار داشت: ما به شهدا احتیاج داریم ، فرهنگ شهدا به ما کمک می کند زندگی بهتر و آینده بهتری داشته باشیم. نسل امروز نیاز به معرفی ایده شهدا ، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد و این برنامه ها نیاز به تقویت فرهنگ شهادت دارند.

دکمه بازگشت به بالا