اقتصادی

حذف ۹۹ درصدی عوامل بیماری زا با نانو فیلترهای کولر

یکی از شرکت های دانش بنیان ، فیلترهای نانو خنک تر ، در سال گذشته به دو برابر فروش نسبت به سال 1998 دست یافت. مدیر عامل شرکت می گوید این نانو فیلترها از رشد عوامل بیماری زا جلوگیری می کنند و تا 99٪ باکتری ها ، قارچ ها و قارچ ها را از بین می برند. مواد آلرژی زا از جریان. هوا را از بین می برد.

به گزارش رویداد برتر، مرتضی استاد احمد غرابی ، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با بیان اینکه در سال گذشته شاهد فروش دو برابری نسبت به سال 1998 بودیم ، گفت: پس از این فروش بالا ، با برخی از مصرف کنندگان تماس گرفتیم تا درباره این فیلترها اظهار نظر کنیم. nano که با رضایت بالایی روبرو شدیم. البته در این نظرسنجی پیشنهادها و نکات خوبی وجود داشت که به طرز موثری باعث بهبود طراحی و ساخت فیلترها شد و امسال با اصلاح خطاهای بدست آمده از طریق بازخورد مشتری ، مجموعه اطلاعات کاملی را تولید و به بازار عرضه کردیم. تولید – محصول. بنابراین انتظار داریم فروش امسال در مقایسه با سال 1999 دو برابر شود.

وی گفت: “ما سال گذشته به عراق صادر كردیم و امسال درخواست هایی دریافت كردیم كه امیدواریم بتواند بازار صادرات ما را تقویت كند.” با این حال ، ما در مسیر صادرات با مشکل مواجه هستیم.

به گفته مدیرعامل این شرکت دانش بنیان ، این شرکت دارای ظرفیت تولید زیادی است ، بنابراین می تواند نیازهای کشور را به طور کامل برآورده کند و ظرفیت تولید نیز پاسخگوی نیازهای صادراتی است.

فیلتر ضد باکتری کولر آبی با مارک نانو فیلتر Sarone (Nafs) باعث از بین رفتن عوامل بیماری زا به دلیل وجود ذرات نانو می شود. در فیلترهای معمولی ، با گرفتن ذرات موجود در فیلتر ، شرایط را برای رشد قارچ ها و باکتری های داخل فیلتر ایجاد می کنند ، در حالی که این نانو فیلترها از رشد عوامل بیماری زا جلوگیری می کنند و تا 99٪ باکتری ها ، قارچ ها و مواد آلرژی زا را از بین می برند. جریان هوا

به گفته مرکز نانو ، این فیلترهای ضد باکتری سه لایه هستند ، در حالی که فیلترهای رایج در بازار تک لایه هستند. از دیگر مزایای محصول قابل شستشو بودن آن است. این محصول همچنین دارای پوششی است که روی کولر گازی قرار دارد. این پوشش به لطف کف خود از گرم شدن قسمت بالای کولر جلوگیری می کند. در فصلی که کولر گازی کار نمی کند ، مواد آلرژی زا و عوامل بیماری زا معمولاً از طریق کاه وارد محیط کانال تهویه مطبوع می شوند. با فرا رسیدن تابستان ، با استفاده از سیستم های تهویه مطبوع ، این مواد در سراسر خانه پخش می شوند. اما این محصول از ورود مواد حساسیت زا و عوامل بیماری زا به کولر و مجاری جلوگیری می کند.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا