سلامت و دانش

خرید مواد اولیه آرایشی بهداشتی

شرکت پیشگامان شیمی با هدف ايجاد بستري مناسب جهت طراحي و انجام طرحهاي به روز صنعتي ، تامين تجهيزات و ماشين آلات صنعتي و بالا بردن راندمان و بهره وري در صنايع ايران با اتکا به کارشناسان با تجربه داخلي و خارجي فعاليت مي نمايد. از جمله می توان به هیدروکسی اتیل سلولز (hydroxy ethyl celloulose)، صمغ زامتان (xanthan wax) و ژلاتین (gelatin) اشاره کرد که با استفاده از حلال می توانند رقیق شوند. در گذشته نیز مشکلاتی در سیستم برچسب گذاری وجود داشت که گاه باعث می شد کد مذکور معتبر اعلام نشود. شرکت آراشیمی پارس برای انتخاب و تهیه مواد اولیه محصولات خود با نهایت دقت و ظرافت، شرکت معروف و فرانسوی سیلاب را که یکی از شرکت های پیشرو در زمینه مهندسی مواد اولیه با منشا طبیعی و ارگانیک و سازگار با محیط زیست است، برگزیده و با انعقاد قرارداد معتبر با این شرکت اقدام به خرید مواد اولیه بر حسب نوع محصول تولیدی خود نموده است.

لاین محصولات پاک کننده و شوینده : پرودرما در این گروه 6 محصول متنوع را برای مشتریان خود تدارک دیده است که شامل انواع لوسیون ها، پن های مراقبتی و صابون های شستشو هستند. بازرگانی عزیزی با واردات و فروش انواع مواد اولیه بهداشتی و غذایی و دارویی آماده همکاری میباشد. از سال ۱۳۸۰ شرکت جهان شیمی در راه توسعه فعالیتهای خود واردات مواد اولیه صنایع از کشورهای اروپایی را در سرلوحه کار خود قرار داد و از یک تامین کننده و فروشنده به یک واردکننده تبدیل گردید. شرکت جهان شیمی در سال ۱۳۷۰ در شهر تهران تاسیس گردید در سالهای اولیه تاسیس تهیه و تامین مواد اولیه صنایع غذایی و دارویی و صنایع تصفیه آب و صنایع پتروشیمی و دیگر صنایع تجهیزات و لوازم مورد نیاز دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی سطح کشور از اقدامات این شرکت بود. تحلیل بازساختی اولیه ممکن است با میدان معانی مشارکتکنندگان متفاوت باشد؛ اما به هر طریق این امر باید انجام شود تا پژوهشگر با آمادگی ذهنی دوباره وارد میدان شود؛ درواقع، پژوهشگر باید از دانش نظری برای فهم دادههای بهدستآمده از مرحلۀ اول و دوم برای ورود دوباره به میدان استفاده کند.

اما مواد آرایشی که به صورت زیرزمینی و بدون نظارت سازمان غذا و دارو تولید می شوند، غیر بهداشتی هستند. تعداد زیادی از این افراد که بیشتر لیدرهای اولیه بودند و نتوانستند از کشور خارج شوند، دستگیر شدند و اموال کسبشدهشان مصادره و بین کسانی توزیع شد که پولشان را از دست داده بودند. 1- کرم روشن کننده لک پوست پرودرما : این محصول حاوی بوتیل رزورسینول و فرم پایدار ویتامین C است که این ترکیبات فعالیت آنزیم تیروزیناز را مهار کرده و از این طریق باعث کاهش سنتز ملانین می شوند، در نتیجه لک هایی که روی پوست صورت و گردن ایجاد شده اند را از بین می برند و از بروز لک های پوستی ناشی از افزایش سن، تابش نور خورشید، بارداری، مصرف داروها، تغییرات هورمونی، لیزر و غیره هم جلوگیری می کنند. لاین محصولات مرطوب کننده : پرودرما در این گروه انواع کرم های مرطوب کننده، لوسیون ها و ضد آفتاب ها را معرفی کرده است که هر کدام از این محصولات بسته به نوع پوست شما، کارایی های مختلفی دارند.

از وسایل و مواد اولیه مختلفی می توان برای ساخت کاردستی برای کودکان استفاده نمایید. کف کننده و پاک کننده وامولسیون کننده مواد چسبنده بکار می رود و جزو مواد اولیه آرایشی و داروئی است. ایران بعد از عربستان، دومین مصرف کننده لوازم آرایشی در خاورمیانه به حساب می آید. پس حتما لوازم آرایشی را از مراکز معتبر خریداری کرده و به برچسب اصالت روی آن توجه کنید. را گزارش میدهند. همچنین در سالهای اخیر به دلایل مختلف ازجمله رشد و گسترش فناوریهای ارتباطی و اطلاعاتی، شاهد تغییرات عمده در ارزشها و نگرشهای جوانان ایرانی هستیم. مواد اولیه لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانجات معتبر تولید لوازم آرایش همواره به تایید اداره بهداشت می رسد و کاملا مورد تایید است و توصیه می شود خانم ها و دختران از لوازم آرایش ایرانی دارای علامت استاندارد استفاده کنند. مواد اولیه شیمیایی شوینده ها و صابون ها موجود در نگین تجارت پیام. با توجه به حساسیت های موجود در زمینه تولیدات محصولات آرایشی و همین طور محصولات و کالاهای بهداشتی و این که به طور مستقیم با سلامت پوست، چشم و به طور کلی بدن افراد در ارتباط هستند، کمترین قصور در کیفیت تولیدی مواد، می تواند آسیب های فراوانی داشته و مسئولیت مدنی و قضایی سنگینی برای شرکت تولیدکننده به همراه داشته باشد.

اطلاعات بیشتر: پیشگامان شیمی

دکمه بازگشت به بالا