خارجی

شلیک ۳ راکت از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی

الجزیره گزارش داد موشک های شلیک شده از جنوب لبنان به شهر شالومی در فلسطین اشغالی رسید. این شبکه پرتاب سه موشک را تأیید کرد.

ارتش اسرائیل و شورای شهر سلیمان نیز پرتاب سه موشک از خاک لبنان را تأیید کرده و گزارش های ضد و نقیضی از فرود این موشک ها داده اند. ارتش اسرائیل گفت این موشک ها در دریا فرود آمدند ، در حالی که رئیس شورای شهر Salumi’s ادعا کرد که آنها در زمین باز فرود آمده اند.

آسوشیتدپرس گزارش داد که هنوز محل موشک ها و اینکه چه کسی آنها را شلیک کرده مشخص نیست.

این موشک ها در شمال شهر النقوره ، در منطقه القلیله نزدیک مرز فلسطین اشغالی شلیک شدند.

این خبر همزمان با حمله موشکی گروه های مقاومت فلسطین به مواضع رژیم صهیونیستی گزارش شد.

درگیری میان گروه های مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی پس از انقضا after مقاومت در برابر تل آویو برای جلوگیری از تجاوزات رژیم در قدس و مسجدالاقصی از روز دوشنبه آغاز شد.

ساعاتی قبل ، گروههای مقاومت حملات متعددی را در اعماق فلسطین اشغالی آغاز کرده بودند. رژیم صهیونیستی چندین حمله هوایی علیه غزه انجام داد و 9000 نیروی ذخیره ارتش را فراخواند.

رسانه ها گزارش دادند که تلاش های رسانه های مصر برای میانجیگری بین دو طرف و برقراری آتش بس تاکنون ناکام مانده است.

آسوشیتدپرس گزارش داد که ماین تراشان و پرتابه های تانک پنجشنبه شب توسط رژیم صهیونیستی به سمت غزه شلیک شد و تعداد زیادی از خانواده های فلسطینی را مجبور به ترک خانه های خود کرد.

رژیم صهیونیستی در درگیری های چهار روزه خود با گروه های مقاومت به حملات توپخانه ای متوسل شد و احتمال تلفات غیرنظامیان در غزه را افزایش داد.

311311

دکمه بازگشت به بالا