خبرهای کلی

قیمت سیمان در خوزستان با افزایش عاملان فروش کاهش یافت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرنگار آنلاین گفت: قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه امشب با نمایندگان اصناف استان خوزستان اظهار داشت: در جریان پیک چهارم ، خوزستان تنها استانی بود که توانست معافیت های مالیاتی ، تسویه بدهی و دارایی های بانکی را دریافت کند.

استاندار خوزستان افزود: از طریق مشاوره و پیگیری ، یک قطعنامه ویژه 14 صفحه ای استان خوزستان در حمایت از مشاغل مربوطه از مرکز گرفته شده است که بیشتر آن اجرا شده و جلسات هفتگی برای اجرای این تصمیم .

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: وی از ابتدای مسئولیت من در خوزستان با کلیه مسئولان 28 شهر استان دیدار و به 15 شهر سفر کرد که پروژه ها بررسی و برنامه ریزی شدند.

استاندار خوزستان اظهار داشت: در سه ماه گذشته منابع خوبی برای پروژه های این استان جذب شده و حدود 12000 میلیارد تومان برای پروژه های امسال اختصاص داده شده است.

وی اظهار داشت: در نظر گرفته شد كه در قالب یك برنامه با مشاركت وزارت نفت و سازمان برنامه و بودجه كشور ، 2.2 میلیارد یورو باید طی 5 سال برای حل مشكلات زیرساختی استان اختصاص یابد.

سلیمانی با اشاره به اینکه دو مشکل عمده در بازار خوزستان وجود دارد ، یکی نظارت بر توزیع کالا و دیگری توزیع کالا به مردم خود ، می افزاید: تولید مرغ در خوزستان پاسخگوی نیاز آن در ماه مبارک رمضان نیست. در حالی که تولید 200 تن مرغ در روز در خوزستان است و این استان در ماه مبارک رمضان به 450 تن در روز نیاز دارد که در نتیجه کمبود حدود 250 تن در روز است.

استاندار خوزستان گفت: به منظور حل این مشکل ، با وزیران کشاورزی و سکوت جهاد بحث و گفتگو شد و تعدادی از نظارت ها در مرکز تنظیم بازار انجام شد که منجر به تخصیص هزاران تن مرغ شد. به استان؛ همچنین تصمیم گرفته شد 60 تن مرغ در روز از استانهای همجوار حمل شود که متوسط ​​محتوای مرغ را به 350 تن در روز افزایش داد ، اما هنوز در بازار خوزستان کمبود وجود دارد.

وی یادآور شد: خوزستان نیازهای قندی کشور را برآورده می کند اما در توزیع و کنترل در بازار خود با مشکل روبرو است. البته برای هر کالایی که قیمت آن دو یا بیشتر باشد ، منطقه ای برای سو abuse استفاده و فساد در حال آماده سازی است که باید مورد بررسی قرار گیرد تا این مسئله از طریق سیستم و از نزدیک کنترل شود.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه به اندازه نیازهای داخلی در سطح استان فرآورده های نفتی وجود دارد که برخی مشتریان به دنبال آن هستند و کمبود انواع و مارک های خاص روغن را احساس می کنند ، به افزایش بی رویه سیمان اشاره کرد و گفت: نمایندگان فروش رشد کرده و قیمت سیمان از 48000 تومان به حدود 36،000 تومان کاهش یافته است.

استاندار خوزستان گفت: برای كنترل قیمت ها ، ناظران سكوت ، مجازات و بسیج و همچنین خود بازاریان باید در نظارت بهتر مشاركت داشته باشند زیرا بازارها از اقشار اصلی ما هستند و اقلیت ها نباید مورد بی اعتباری قرار گیرند. بازارها

وی تأکید کرد: شکی نیست که در نتیجه تحریم ها بازار متضرر شده است ؛ البته این سیستم تمام تلاش خود را برای رفع تحریم ها کرده و امیدوارم به زودی راه حلی برای مشکلات تحریم ها پیدا کنیم.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: اصناف به دلیل مشکلات و محدودیت های کرونا آسیب دیدند ، خصوصاً در ایام تعطیل که بهترین زمان برای فروش است ، با این وجود ما برای بازگشایی کارگروه دوم پیگیری کردیم و موفق به دریافت مجوز شدیم. استان خوزستان.

دکمه بازگشت به بالا