جامعه

لزوم بستری مادران باردار پرخطر در ICU در ساعات اولیه مراجعه

رویداد برتر / خوزستان معاون وزیر بهداشت در وزارت بهداشت بر ضرورت بستری شدن مادران باردار پرخطر در ساعات اولیه درمان بیمارستانی در بخش مراقبت های ویژه برای دریافت خدمات پزشکی مطلوب تأکید کرد.

دکتر قاسم جنابابایی در جلسه ای در اهواز ، منطقه 4 ، برای بررسی و بهبود کیفیت مراقبت از مادر و نوزاد ، که امروز (6 ژوئن) در دانشگاه پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد ، سخنرانی کرد: کلاس بیمارستان ها ، بیمارستان های زایمان و مراقبت های ویژه نوزادان در منطقه 4 جلسه فنی کشور. هدف از این نشست تجزیه و تحلیل سلامت مادران و مرگ و میر نوزادان و ایجاد یک رابطه دو طرفه با استفاده از تجربیات ملی برای بهبود کیفیت مراقبت از زنان باردار و نوزادان است.

به گزارش رویداد برتر ، وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی اهواز به عنوان دانشگاه قطب نقش خود را از نظر پیگیری و همکاری و همکاری با سایر دانشگاه ها و دانشکده های پزشکی منطقه به خوبی ایفا می کند که در نوع خود جای تقدیر و تشکر دارد. “

معاون وزیر بهداشت ادامه داد: برگزاری بحث های مکرر ، بررسی مرگ مادران باردار و نوزادان بسیار مهم است زیرا با شناسایی نقاط قوت و ضعف می توان خدمات با کیفیت تری را به این گروه از افراد جامعه ارائه داد.

معاون وزیر بهداشت گفت: مادران باردار پرخطر باید در ساعات اولیه بستری در بخش مراقبت های ویژه مادران باردار در بیمارستان بستری شوند تا از خدمات بهداشتی بهتری برخوردار شوند.

جنابابایی خاطرنشان کرد: موضوع مشاوره تلفنی نیز بسیار مهم است و باید ساماندهی شود.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا