ورزش

لشکرکشی به بحرین/ هزینه سفر این همه آدم از کجا تامین می‌شود؟

علی جوادی: اتحادیه فوتبال با وزارت ورزش درگیر شد ، كه آن را كمك تیم فوتبال از سازمان برنامه و بودجه می نامد و به وزارت ورزش رد كرد.

معاون وزیر ورزش برای قهرمانی در وزارت ورزش روز جمعه نوشت حمایت سازمان برنامه و بودجه از اتحادیه فوتبال برای آماده سازی تیم فوتبال 52 میلیارد تومان نیست و رقم کل 20 میلیارد تومان است که نیمی از آن در خزانه فوتبال قرار داده شده است. اما اتحادیه فوتبال بلافاصله این ادعا را رد کرد و خواستار پرداخت 42 میلیارد دلار باقیمانده در هفته جاری توسط وزارت ورزش شد.

اما چرا انجمن فوتبال اینقدر تشنه این پول است؟ در نگاه اول ، همه فکر می کنند که رئیس یک اتحادیه فوتبال این پول را برای بازپرداخت بدهی ها و حل مشکلات مالی باقی مانده از گذشته می خواهد ، در حالی که این پول باید در جای دیگری هزینه شود.

اگر به لیست طولانی مسافران بحرین نگاه کنیم ، مشخص خواهد شد که اعضای هیئت مدیره ، رهبران هیئت فوتبال استان ها و بسیاری از نزدیکان رئیس جمهور در ساختمان اتحادیه فوتبال مورد حمایت رئیس جمهور قرار گرفته اند و همه آنها برای پرداخت دیه به بحرین می روند. رئیس جمهور. چه مقدار پول برای مسافرت این تعداد عظیم مردم سفارش داده می شود؟

این پول از کجا می آید؟

یک بررسی اجمالی از قیمت پروازهای تهران به منامه نشان می دهد که حتی اگر بحرین بسیار به ایران نزدیک است ، اما سفر گرانی را در پیش داریم.

در لیست پروازهای تهران-منامه ، بیشتر پروازهای هواپیمایی امارات را با هزینه سرسام آور پیدا می کنیم. نگاه می کند به:

اقتصاد – رفت و برگشت: 10-20 میلیون تومان

تجارت – رفت و برگشت: 44-50 میلیون گوجه فرنگی

رفت و برگشت اول: بین 78 تا 86 میلیون تومان

…. و سوال اصلی

اکنون 2 مجموعه سوال وجود دارد:

1- پول سفر این لیست طولانی اتحادیه فوتبال از کدام منابع نامرئی تأمین شود؟ آیا انجمن از طریق برنامه و سازمان بودجه حساب باز کرده است؟ آیا سازمان برنامه و بودجه این پول را (طبق اعلام اتحادیه فوتبال 52 میلیارد و طبق وزارت ورزش 20 میلیارد تومانی) برای سفر دوستان با دستور آقای رئیس یا آماده سازی تیم ملی پرداخت كرده است؟ آیا سازمان برنامه و بودجه فقط پول می دهد یا شما نظارت دارید و آیا برنامه می خواهد بداند که پول پرداخت شده چه شده است؟ و اگر فقط پول بدهید ، آیا آنها در همه برنامه های برنامه و سازمان بودجه همین کار را می کنند؟

اگر اعزامی با کیش ایر به منامه سفر می کند ، آیا باید از مناطق آزاد س theال کنید آیا مأموریتی برای کمک به حمل و نقل “تیم ملی” دارید یا باید با دوستان و همرزمان خود سفر کنید؟

همه این افراد که نباید دست خالی به ایران برگردند. هزینه سفر و هزینه ارسال باید تعیین شود. حالا فرقی نمی کند دلار باشد یا یورو. مهم است که پایین جیب دوستانتان با “ارز” ارزشمند پر شود. این پول ارزشمند از پول ملی ما از کجا تأمین می شود؟ باز هم ، از همان حساب حساب برای سازمان برنامه و بودجه.

2 – آیا پول و حمایت ظاهراً مربوط به تیم ملی و قدرت و آینده تیم ملی نیست؟ این همه پول برای سفر این دوستان مربوط به تیم ملی است؟ و چه کمکی به تیم ملی و بازیکنانش می کند؟ ما می دانیم که به دلیل سو mis مدیریت آنقدر فقیر هستیم که فقط به دلیل پیمان ویلموتس 300 میلیارد بدهکار هستیم و 20 یا 52 میلیارد درد ما را دوا نمی کند زیرا بدهی خیلی بیشتری داریم. اما اگر قرار است هر پولی را که می خواهد از این طریق بازی کند ، هزینه کنیم ، اگر 20 هزار میلیارد به جای 20 میلیارد در صندوق اتحادیه فوتبال قرار گیرد ، این یک سال سیگار کشیدن خواهد بود.

نتیجه گیری: من دوست دارم موسسه ، آژانس ، وزارتخانه ها ، سازمان نسبت به این پول و استفاده از آن در جایی حساس باشند. اتحادیه فوتبال را ترک کنید تا زمانی که اتفاق بدتری از قرارداد ویلموتس بیرون بیاید. سپس دوباره شعار می دهید و این ترانه ها مردم را عصبانی می کند.

252 252

دکمه بازگشت به بالا