ورزش

نیمکت پرسپولیس از طلاست/ درخشش شهریار مغانلو طبیعی است

طبق گزارش ها شفافرافت با اشاره به صعود پرسپولیس ، استقلال و تراکتور به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021 گفت: حضور سه تیم چهار نماینده فوتبال باشگاهی ایران در مرحله سقوط نشان می دهد فوتبال باشگاهی ایران جاه طلبی های بزرگی در آسیا پیدا کرده است. “و بازیکنان به آن رسیده اند. اعتماد به نفس لازم.

این کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: تیم های عربی مثل همیشه هزینه های زیادی را در آسیا صرف موفقیت کرده اند اما در عمل کم آورده اند. آنها میلیون ها دلار بازیکن دارند اما بازیکنان ایرانی توانسته اند قدرت جسمی و روحی خود را نشان دهند و تیم های خود را به موفقیت برساند.

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد شاگردان یحیی گل محمدی که به عنوان سرگروه E وارد مرحله بعدی شد ، تصریح کرد: عملکرد پرسپولیس در آسیا واقعاً ستودنی است. خیلی روشن بود که تلویزیون را روشن می کردم و پرسپولیس را می دیدم که در برابر هر حریفی بازی می کند. من شخصاً به عنوان یک ایرانی افتخار می کردم که چنین تیمی در آسیا حضور دارم.

رفعت شهریار درباره گلهای خود که مغانلو و عیسی الکثیر در حمله پرسپولیس به ثمر رساندند ، گفت: “من بارها گفته ام که مقانلو به زمان نیاز دارد.” او در محوطه جریمه حریفان بزرگ و خلاق عمل می کند. موفقیت او در بازی های آسیایی طبیعی است. آل کثیر هنوز به زمان نیاز دارد تا به شرایط ایده آل گذشته برگردد.

وی در مورد راز موفقیت سرخپوشان به نیمکت کوچک تیم اشاره کرد و گفت: “لیست بازیکنان پرسپولیس آرزوی هر مربی است.” نیمکت پرسپولیس از طلا ساخته شده است. همانطور که سرمربی یحیی گل محمدی از این بازیکنان نهایت استفاده را می برد ، بنابراین کارآیی فنی و ذهنی بازیکنانش همیشه در سطح قابل قبولی است.

یک مهاجم سابق پرسپولیس اظهار داشت: “این تیم به حمایت همه جانبه نیاز دارد. سران باشگاه باید اطمینان حاصل کنند که بازیکنان چاره ای جز تمرکز روی بازی خود ندارند. پرسپولیس می تواند باعث افتخار ایران باشد و همچنین به نشاط جامعه کمک می کند.

دکمه بازگشت به بالا