ورزش

کری‌خواندن با گل خورده! – رویداد برتر

فوتبال ایران تمام مرزهای جهان را زیر پا می گذارد. سطح عمومی و ناشنوایی در فوتبال ایران در حال رسیدن به مکان های عجیب است. یعنی قدرت منطق کم کم کم می شود و آدم چیزهای حیرت انگیزی می شنود.

به گزارش رویداد برتر ، این روزنامه همشهری وی نوشت: “همانطور كه ​​انتظار می رفت ، پرسپولیس برای غلبه بر شاهین بندر عامری سخت كار نكرد.” سرخپوشان پس از یک بن بست و یک موقعیت غافلگیرکننده در نیمه اول مسابقه به نیمه دوم طوفانی رسیدند و بازی را با برتری 4-1 به پایان بردند. بنابراین آنها به 8 تیم آخر لیگ راه یافتند و باید برای شناخت حریف بعدی خود منتظر قرعه کشی باشند. متأسفانه ما در مرحله بعدی دیگر تیم درجه دو نداریم و سرخپوشان باید با تیمی سطح بالاتر بازی کنند!

ابتدا باید گزارش مطلوب و با کیفیت خبرنگار بوشهر را ذکر کنیم. ما مخاطبان تلویزیون ایران ، خصوصاً در یکی دو سال اخیر ، بسیاری از گزارشگران فوتبال “رنج کشیده” را از دست داده ایم ، و اکنون حتی در تهران نیروی خوب و موثر کمتری در این زمینه وجود دارد. با این حال ، دوست ما بوشهری گزارشی مثبت و دلپذیر ، کاملاً مسلط ، با اطلاعات دقیق ، بدون مکالمه و پایبندی به بی طرفی ارائه داد. اگر بنا به دلایلی مجبور شدید بخشی از این مسابقه را از رادیو ورزش گوش دهید ، باید با ما باور کنید که حتی گزارشگر رادیو در مرکز بوشهر نیز عملکرد بسیار خوبی داشته است. دستها پایین!

سفیدپوستان امسال یک رویای دوگانه دارند. این به معنای کسب عنوان قهرمانی و خیره کننده و همچنین کسب جام است. آنها در آنجا ادعا می كنند و اكنون مثل آب خوردن اینجا هستند و به مرحله یک هشتم می رسند. با این وجود موانعی وجود دارد که یکی از مهمترین آنها ساختار دفاعی قرمزها است. حالا ، به طور مشخص تر ، تخت جمشید سخت تلاش می کند تا با این قلعه شکننده به جام برسد. قرمزها تقریباً همه گلها را می خورند. از گوا تا بندر عامری و از الوحده تا سپاهان. در 5 مسابقه اخیر فقط استقلال موفق به گلزنی مقابل پرسپولیس نشد و این کارت روشن روی خط دروازه با حضور علی شجاعی متولد شد. وقتی این موقعیت های گل در هر سطحی به رقبا داده می شود ، وقتی سرمربی حتی در دیدار با حریف رده دوم حتی جرات دادن به استراحت به سید جلال حسینی 40 ساله را ندارد ، به این معنی است که با یک کار ما در یک فصل از فصل هستیم که تکرار اشتباهات دفاعی می تواند به راحتی “از هیچ” به “هیچ” تبدیل شود.

آیا مهدی عبدی با 2 گل زده احیا شد؟ قضاوت به همین سادگی نیست. کیفیت تیم رقیب در سطحی نبود که این خوش بینی را برای مخاطب فراهم کند. او در خط حمله هم حریفان سرسختی دارد. شهریار مقانلو به یکی از مهمترین بازیکنان تیم تبدیل شد. مطمئناً عبدی باید دوباره نیمکت نشین شود. با این حال ، این دو برابر می تواند شما را به دسته swap برگرداند و فرصت های بازی بیشتری به آن بدهد. اگر چنین اتفاقی بیفتد ، عبدی مجبور است از فرصت های خود بسیار بهتر استفاده کند. برای اینکه فصل بعد در پرسپولیس بماند ، باید بقیه اوقات خودش را نشان دهد. عبدی بازیکن با استعدادی است و قبلاً گل های مهمی به ثمر رسانده است. بنابراین شما به یک اوج احتیاج دارید ، اما این اصلاً پروژه آسانی نیست.

پس از این مسابقه ، مدیر رسانه ای پرسپولیس اعلام کرد که یحیی گل محمدی رادیو را در اعتراض به اظهارات برخی مجریان و کارشناسان در برنامه های تلویزیونی تحریم کرد و تنها در صورت عذرخواهی رسمی در رسانه ها ظاهر می شود. این یکی از رفتارهای عجیب مربیان ایرانی است. همه ایرادات تلویزیون در جای خود است ، اما آیا دنیا و انسان باید صبح تا شب را ستایش کند تا راضی شود؟ چرا اینقدر لاغر هستی؟ همه تلویزیون های دولتی و غیردولتی برای مربیان و بازیکنان در اروپا چه می کنند؟ از این گذشته ، همه جا انتقاد وجود دارد ، شوخی وجود دارد و شاید حتی بی عدالتی هم باشد. وقتی مربی تیم بزرگی و محبوب می شوید ، طبیعی است که همه مطالب درست و بد درباره شما ساخته شده است. چه معنایی دارد که بلافاصله بگویید “من یک قهرمان هستم”؟

کری با گل آواز می خواند!

فوتبال ایران تمام مرزهای جهان را زیر پا می گذارد. سطح عمومی و ناشنوایی در فوتبال ایران در حال رسیدن به مکان های عجیب است. یعنی قدرت منطق کم کم کم می شود و آدم چیزهای حیرت انگیزی می شنود. به عنوان مثال ، بعد از مسابقه مقابل پرسپولیس شاهین بندر امیری ، بیشتر هواداران این تیم از فرصت استفاده کردند و به استقلال شعار دادند. مضمون این بود که تیم دسته دوم بندر عامری موفق شد به گل پرسپولیس برسد ، اما استقلال نتوانست! اکنون ، من می خواهم که چنین آهنگ هایی محدود به همان شبکه های اجتماعی باشد و شخصی مانند مرتضی فنونی زاده در مصاحبه با خبرگزاری رسمی کشور این حرف را نمی زند. فرض کنید وقتی نیمه اول بازی با تساوی به پایان رسید ، همان ناشنوایان نگران بودند که داستان مسابقه با قشقایی تکرار شود. نکته این است که ، از نظر آزار و اذیت تیم حریف خود ، ما به مکانهایی می رسیم که مردم هرگز به آنها نرسیده اند. تا زمانی که تمام شوخی ها و خیالات ، مشکلی پیش نیاید ، اما خسارتی که این سفیه ها به فوتبال ایران وارد می کنند ، بسیار جدی و جدی است. با کم توجهی ، مربیان جرات استفاده از جوانان ، حداقل در مسابقات حذفی ساده را دارند و این به نفع همان باشگاه در آینده است. وی افزود: “اما ما به قدری از یکدیگر خوشحال شده ایم و از لغزش حریف بسیار غرق شده ایم كه نایب قهرمان آسیا ، در دیداری با تیم دسته دوم ، با نگرانی زیاد در زمین می چرخد.”

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا