ورزش

«کونسیسائو» سرمربی الهلال نمی‌شود/ ناپولی مقصد نهایی؟ – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، روزنامه پرتغالی رکورد در گزارشی به بررسی آخرین وضعیت سرمربی فوتبال پورتو سرجیو کنسایچ و او پرداخت و اعلام کرد که اگر کانسیچ قصد o بخواهد پورتو را ترک کند ، یک تیم بزرگ اروپایی را برای کار انتخاب خواهد کرد.

این روزنامه نوشت: “الهلال آخرین باشگاهی است كه مربی پورتو را در نظر می گیرد ، اما مانع اصلی در عربستان سعودی تحقق رویای او است: كنسایچ قصد دارد اگر ترك پورتو را ترك كند در رأس اروپا بماند.” این ایده زمانی که پیشنهاد باشگاه زنیت روسیه را رد کرد صریحاً بیان شد. این باشگاه حاضر بود سالانه 6 میلیون یورو به كنسیچ بپردازد. “(زنیت آزمایش مهاجم ایرانی را برگزار می کند.) این مبلغ کمتر از هزینه سعودی ها است (8 میلیون یورو در سال) ، اما حتی حضور زنیت در لیگ قهرمانان اروپا نیز کنسیچ را قانع نکرد. پیشنهاد زنیت را بپذیرد.”

رکورد پرتغال:

طبق این سابقه ، مربی پورتو می خواهد در تیم های سطح بالایی که در لیگ قهرمانان حضور دارند کار کند ، بنابراین پیشنهاد الهلال عربستان را رد می کند.

این روزنامه همچنین گزارش داد که باشگاه ناپولی ایتالیا به مربی پرتغالی علاقه دارد.

در همین حال ، روزنامه ایتالیایی Corriere dello Sport اعلام کرد که ناپولی مدیر بعدی Conceiç و o خواهد بود و حضور مربی در باشگاه ایتالیایی به پایان رسیده است.

رکورد پرتغال:

به گزارش خبرنگار آنلاین ، الهلال حریف استقلال ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است و از هم اکنون به دنبال سرمربی جدید است.

پیش از این ، مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو اعلام کرد که کانسیچ و او در تیم نمی ماند و پس از آخرین بازی پورتو از بازیکنان تیم خداحافظی کرد.

دکمه بازگشت به بالا