خبرهای کلی

۵ نفر که برای داربی جمعه از همه بی‌قرارتر هستند

این جمعه ، سربازان نیز پر از شور و شوق پیروزی هستند ، اما در وسط این داستان ، 5 نفر متفاوت هستند. این 5 نفر انگیزه مضاعفی برای موفقیت در شهر آینده دارند.

به گزارش رویداد برتر ، این روزنامه همشهری وی نوشت: “شکی نیست که افراد حاضر در دربی تهران همه بمب های باانگیزه ای هستند. نیازی به گفتن نیست که همه در این بازی نقشی ندارند ، علی رغم اینکه سعی دارند همه چیز را به بهترین شکل انجام دهند ؛ زیرا دربی کوتاهترین مسیر برای جاودانگی در تاریخ ؛ میانبر کامل. وقتی پرسپولیسی ها بعد از یک ربع قرن هنوز در مورد بهنام طاهرزاده صحبت می کنند یا استقلالی ها هنوز بازی اسماعیل شریفات را فراموش نکرده اند ، به این معنی است که این بازی پتانسیل شگفت انگیزی دارد. بنابراین ، جمعه سربازان نیز پر از شور و شوق برای پیروزی هستند ، اما در اواسط داستان ، 5 نفر متفاوت هستند. این 5 نفر انگیزه مضاعفی برای موفقیت در شهر آینده دارند.

جاهیا؛ بالاخره یک بار بردار!

یحیی گل محمدی در دربی لیگ دوازدهم ، دربی در دور برگشت لیگ نوزدهم ، دربی در نیمه نهایی جام حذفی و دربی در مرحله اول لیگ بیستم سرمربی پرسپولیس بود. اما او در هر 4 مسابقه پیروز نشد. هر 4 مسابقه با تساوی به پایان رسید و البته بازی باخت در ضربات پنالتی به سود استقلال به پایان رسید. بدون تعارف ، دست کم سه دربین آخر یحیی دستش خالی نبود و او ابزار پیروزی را داشت ، اما هر بار اشتباهاتی مرتکب می شد که برایش گران تمام شد. این ناکامی ها به تدریج این فرضیه را تایید کردند که “گل محمدی مرد بازی های بزرگی نیست”. حالا شما باید در مسابقه روز جمعه برنده شوید تا هم این کلمات و هم حدیث ها را باطل کنید و از سپاهان در لیگ عقب نمانید. نیازی به گفتن نیست که شکست مقابل فرهاد مجیدی برای پرسپولیسی ها بسیار بسیار ناگوار خواهد بود.

فرهاد؛ فرار از نام فراز

شاید اگر فرهاد مجیدی می دانست که فراز کمالوند به زودی او را ترک می کند و آنگاه هر موفقیتی به نام دستیار مستعفی نوشته می شد ، او اصلاً این نیمکت آبی را انتخاب نمی کرد. اکنون فضای حمایت و حتی برخی تحلیل های عمیق به گونه ای شده است که به نظر می رسد مجیدی پس از از دست دادن دستیارش حرفی برای گفتن ندارد. شکست برابر ذوب آهن نیز فضای مقابل او را دشوارتر کرد. فرهاد باید موفقیت فوری و بزرگی داشته باشد تا از نام “فراز” پرهیز کند و البته هیچ مسابقه ای برای این منظور بهتر از دربی تهران نیست. او می داند که پیروزی در این بازی باعث تاجگذاری رسمی او در استقلال می شود و او را برای مدتی در مکان امن قرار می دهد. مجیدی که در طول بازی ستاره دیدار پرسپولیس بود ، سال گذشته نیز به عنوان مربی در نیمه نهایی حذفی در این بازی طعم پیروزی را چشید. بنابراین او به خوبی می فهمد که شکست دادن یک حریف سنتی چه لذتی دارد. با این حال ، پیروزی احتمالی استقلال تیم را به مسیر لیگ برگرداند.

شیخ جادوی تاریخی را بشکنید!

اکنون همه می دانند و می پذیرند که این شیخ دیابتی در جنگ فصل گذشته نیست. او امسال این کار را درست انجام نداد و عملکرد خوبی برای پرداخت دلارهای خود نداشت. دیابت باید سرانجام این کاهش را در جایی معکوس کند و این وضعیت ممکن است در دربی تهران باشد. به طرز عجیبی بازیکنان خارجی استقلال در دربی گلزنی کرده اند و تاکنون هیچ بازیکن غیرایرانی در تاریخ نتوانسته است در پرسپولیس گلزنی کند. حداقل در سالهای اخیر هیچ بازیکنی بهتر از شیخ دیاباته شایسته این طلسم نبوده است. با زدن یک گل در این بازی می توانید نام خود را در تاریخ استقلال ثبت کنید. به علاوه ، هیچ تضمینی وجود ندارد که این آخرین دربی نباشد. بنابراین زمان زیادی باقی نمانده است.

حامد لک؛ دوباره رای اعتماد بگیرید!

آغاز حضور او در پرسپولیس یک رویا بود. نقش او در فینال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در فصل گذشته غیرقابل انکار است. با این حال ، در فصل جدید مسابقات ، خبری از آن نقطه جادویی نبود و او تقریباً به صفحه اول همان دروازه بان ثابت سالهای گذشته بازگشت. لک در مرحله گروهی لیگ قهرمانان عالی نبود و در لیگ برتر نیز به راحتی گل زد. در ماه های اکتبر و نوامبر ، زمانی که خبری از حامد در لیست اعلامیه تیم ملی نبود ، بسیاری از Dragan Skucic انتقاد می کردند ، اما اکنون هیچ کس جای خالی تیم ملی را نمی بیند. به نظر می رسد این دروازه بان باید دوباره رای اعتماد هواداران را بگیرد و البته درخشش مناسب دربی می تواند کار را انجام دهد.

آرمان رمضانی؛ اگر کمک کنید طالع بینی

این بازی در دربی اول 2 سرکش دارد. برای ما آسانتر بود که نام محمد نادری را در این لیست وارد کنیم. هر دو بازیکن بهتری هستند و احتمالاً در ابتدا بازی خواهند کرد. بنابراین ممکن است به دلیل درخشش نادر ، پرسپولیس از دست دادن بازیکن پشیمان شود. با این حال ، داستان آرمان رمضانی بسیار مشخص تر است. البته او بازیکن چندان کارآمدی نیست اما نکته اینجاست که او از پرسپولیس اخراج شد و به استقلال منتقل نشد. اگر آرمان روز جمعه فرصت بازی پیدا کند و اگر حضورش موثر باشد ، یک اتفاق تاریخی و فراموش نشدنی زیبا خواهد بود. “این می تواند قیامی علیه کل جهان باشد.”

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا