رویدادها

اجرای طرح ترخیص خودروهای رسوبی از پارکینگ‌های سراسر کشور

رئیس پلیس راهور ناجا از اجرای طرحی برای پاکسازی وسایل نقلیه رسوبی در پارکینگ های کشور خبر داده است.

به گزارش رویداد برتر ، سردار سید کمال هادیانفر صبح امروز در جمع خبرنگاران از اجرای طرح جدیدی برای حمل وسایل نقلیه توقیف شده از رسوبات به پارکینگ های پلیس خبر داد و اظهار داشت: “طرح ویژه ای برای محاسبه وسایل نقلیه توقیفی از فردا به مدت دو ماه در ماه ژوئن آغاز می شود. “

وی با بیان اینکه اجرای این طرح شامل 226 هزار خودرو مصادره شده در پارکینگ های کشور است ، افزود: طبق پیش بینی ماهانه پیش بینی می شود حداقل نیمی از این خودروها با اجرای طرح از پارکینگ تخلیه شوند.

هادیان فر با بیان اینکه این طرح شامل وسایل نقلیه ای نیست که با دستور دادگاه توقیف شده اند ، افزود: حدود 60 درصد این وسایل نقلیه به دلیل تخلفات رانندگی توقیف شده و پاسخگو هستند. حدود 40٪ متعلق به پلیس است که حکم قضایی برای توقیف آنها را دارد و این وسایل نقلیه برای صدور مجوز به حکم دادگاه احتیاج دارند.

وی متوسط ​​زمان برای توقیف خودروهای موفق در پارکینگ ها را دو سال و نیم بیان کرد و گفت: این پروژه در هزار و 213 پارکینگ در سراسر کشور در حال انجام است و از شهروندان می خواهیم تا حضور خود را مدیریت کنند تا حضور آنها برسد روزهای آخر آن موکولش نکن

رئیس پلیس راهور ناجا درباره شرایط استفاده از این طرح گفت: این طرح مربوط به وسایل نقلیه رسوبی است ، بنابراین وسایل نقلیه توقیف شده در سال 1999 تحت پوشش این مجوز قرار گرفته و قابل تمیز شدن هستند. خودروهای دست دوم و همچنین خودروهایی که سابقه ای در سیستم شماره گذاری پلیس ندارند از این سرویس معاف هستند.

هادیان فر افزود: به عبارت دیگر خودروهای سواری زیر 20 سال در خودروهای سواری و زیر 15 سال در خودروهای سواری در این طرح لحاظ نمی شوند.

وی با تأکید بر اینکه متقاضیان باید به اضافه 10 مورد به مراکز پلیس در سراسر کشور مراجعه کنند ، گفت: “ما هیچ تعهدی در پرداخت مالیات شهرداری برای وسایل نقلیه تمیز شده نداریم و نیازی به آزمون فنی نیست و مالکان یا مسافران باید پس از اجازه آنها را دنبال کنند.” ” چیزها.

رئیس پلیس راهور ناجا در پاسخ به سوالی درباره اجرای نهایی طرح ترخیص موتورسیکلت رسوبی که در سال گذشته اجرا شد ، گفت: ترخیص موتورسیکلت از گمرک همچنان ادامه دارد و تاکنون بیش از 280 هزار موتورسیکلت به مالکان تحویل شده است. .

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا