خبرهای کلی

بانوان نقش مهم و تاثیرگذار در گفتمان سازی در جامعه دارند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرنگار آنلاین گفت که حجت الاسلام محمد قمی یکشنبه شب در یک جلسه استراتژیک جنبش پیشرفت زنان زنجان در حسینیه بزرگ زنجان ، گفت: “ما در جنبش تبلیغات اسلامی زنان را جدی گرفتیم همانطور که به انقلاب اسلامی قول داده بودیم.”: زن نظرات را بشنود از زنان تحصیل کرده در حسینی.

وی با اشاره به نشست استراتژیک جنبش پیشرفت زنان زنجان افزود: بدون شک نکات ارزشمندی که در این نشست شنیده شد نشان می دهد که زنان تحصیل کرده و متفکر جدی در این استان خطای بزرگی مرتکب نمی شوند و این نشست نمونه خوبی از این “حقیقت.

قمی با بیان اینکه بنای محبوب تری نسبت به خانواده وجود ندارد ، افزود: مکتب توحیدی اسلام این واقعیت را به خوبی تبیین کرده و اهمیت زن ، مادر و دختر را از بسیاری جهات تبیین و نامیده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با تأکید بر اینکه زنان در شکل گیری آینده جامعه و سبک زندگی مردم نقش مهم و اساسی دارند ، اظهار داشت: استاندار و پیشکسوت باید زنان باشند تا از این راه خارج شوند.

قمی با اشاره به زنان ، وی نقشی اساسی در تحکیم نهاد خانواده ایفا می کند ، گفت: “همه ما از اهمیت خانواده آگاه هستیم و زنان را باید سرپرست خانواده بنامیم.” به دلیل اهمیت این پدیده شگفت انگیز و ستودنی که خداوند آفرید. اگر زنان در جامعه مراقبت های بهداشتی را جدی بگیرند ، می توانیم سلامت جامعه را جدی بگیریم.

وی با اشاره به اینکه قدرت گفتمان زنان مهم و اساسی است و این اصل مهم باید مورد توجه جدی قرار گیرد ، افزود: شاید مهمترین عنصر فرهنگ ایرانی اسلامی در شکل گیری و ایجاد گفتار پیشرو واقعی زنان باشد. ما بر این باوریم که باید در ایجاد گفتمان چنان موفق باشیم که از لایه های ملموس و پیش پا افتاده ارتباطات خود فراتر برویم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه یک استاد دانشگاه ، یک زن نیروی انسانی آموزش دهنده و مواردی از این دست از عناصر گفتمان است ، گفت: امروز اگر مشکلات مظلومان را کنار بگذاریم ، می گوییم این جامعه باید حرکت کند به جلو برای حل مسائل مختلف. “برای حل.

قمی بابیان اینکه وجود یک جامعه توسعه یافته حق مسلم این افراد است و شاید جلوه امروز سخنرانی مردم را به شرکت در انتخابات فراخواند افزود: “اگر دولتی تشکیل شود که قوی نباشد ، قادر به گره گشایی است. “دولت با همه پرسی توانمند می شود.

وی با تأکید بر لزوم مشارکت حداکثری و مشارکت در انتخابات ، دستیابی به حداکثر مشارکت را عامل مهمی در تشکیل دولت قومی و قدرتمند توصیف کرد و اظهار داشت: “اگر مشارکت کم باشد ، دولت قدرت کمتری برای حل مشکلات خواهد داشت. “

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: امروز گفتمان مشارکت جامعه و حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات را ترویج می کند و باید از همه برای شرکت در انتخابات دعوت شود ، مردم باید پرچمداران و محرک های توسعه جامعه باشند. “

قمی تأکید کرد که دولت باید در خدمت مردم باشد و بتواند گره از مشکلات مردم بگشاید. امروز ، ما در مورد یک جامعه توسعه یافته صحبت می کنیم که هم یک دولت توسعه یافته می سازد و هم دولت را متعهد به پیشرفت فردی مردم می کند.

وی اظهار داشت: “امروز ما در مورد یک جریان اجتماعی مانند انقلاب اسلامی صحبت می کنیم و انقلاب اسلامی افراد خاصی را هدف قرار نداد بلکه یک قیام توده ای و یک قیام عمومی بود.”

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه امروز یکی از الزامات توسعه جامعه مشارکت در انتخابات است ، گفت: زنان باید برای حضور باشکوه و حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.

قمی با اشاره به اینکه مهمترین عنصر و فرهنگ ایران اسلامی قدرت گفتمان زنان است ، گفت: “توسعه جامعه نیاز به یک حرکت کلی و گسترده و یک جریان گسترده و قیام عمومی و اراده جمعی دارد که زنان قدرت هستند. “

دکمه بازگشت به بالا