جامعه

تشییع های کیلومتری به صرف کرونا

رویداد برتر / بوشهر رئیس شبکه بهداشت و درمان دیر گفت: مراسم تشییع ، عروسی و مراسم باید با حضور هر چه کمتری برگزار شود و نباید شاهد یک کیلومتر تشییع باشند.

احمد آخوندی با اشاره به خطرات عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و شیوع تاجگذاری گفت: به دلیل عدم رعایت روش های صحی بهداشت و نگهداری مجلات ، وضعیت این شهرستان در 15 ماه شیوع ابتدا قرمز شد. تاجگذاری در کشور.

وی افزود: یکی از مشکلاتی که در افزایش مرگ و میر ناشی از بیماری ویروس کرونا قلب تأثیر زیادی دارد انتقال بیماران مبتلا به بیماری ویروس کرونا قلب به مراکز دیررس پزشکی است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیر گفت: 24 درصد مرگ های تاج در دیر مربوط به 70 روز نخست سال جاری است.

آخوندی ادامه داد: 55 درصد نمونه های مثبت تاج از ابتدای شیوع در دیر مربوط به امسال است.

وی با انتقاد شدید از تشییع جنازه و رعایت نکردن اصول بهداشتی گفت: مراسم تشییع ، عروسی و ادوار باید به صورت محدود و یا با حضور حداقلی مردم و اقوام برگزار شود و نباید شاهد تشییع جنازه یک کیلومتری باشند “

این مقام مسئول گفت: بهره برداری از سالن های ورزشی تحت نظارت وزارت صنعت ، معدن و تجارت و اصناف مجوز دارد اما این ورزش باید به ساحل ، مناطق چمنزار محله ها و مناطق ساحلی بسته شود.

احمد آخوندی با اشاره به آمار واکسن محافظت از تاج در شهرستان دیر گفت: در مرحله اول 772 سالمند در مرحله اول و 1102 در مرحله دوم علیه ویروس تاج واکسینه شدند.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا