جامعه

توضیح وزیر آموزش و پرورش درباره واکسیناسیون معلمان در مرداد و بازگشایی حضوری مدارس

وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه شخصاً باید تلاش کنیم مدارس را در آغاز سال تحصیلی آینده راه اندازی کنیم ، گفت: “ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت به ما قول داده اند که واکسن ها در ماه آگوست واکسینه می شوند.” من مطمئن هستم که این اتفاق خواهد افتاد در ماه آگوست.

به گزارش رویداد برتر ، محسن حاجی میرزایی در تشریح آخرین وضعیت واکسیناسیون معلمان و افتتاح سال های جدید تحصیلی در مدارس ، اظهار داشت: معلمان طبق قولی که ستاد ملی تاج و وزارت بهداشت به ما داده اند واکسینه می شوند “من مطمئن هستم که این اتفاق در ماه آگوست رخ خواهد داد.

وی افزود: خوشبختانه اخبار دریافتی حاکی از این است که هم تولید واکسن داخلی تسریع شده و هم مقادیر تأمین شده از خارج از کشور وارد می شود و سرعت واکسیناسیون در کشور به سرعت تسریع می شود.

وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه باید در ابتدای سال تحصیلی آینده به صورت حضوری مدارس را شروع کنیم ، گفت: “ما به دلیل کمبود مدارس ضررهای زیادی می بینیم.” آفات و آسیب های دانش آموزان که آینده آنها را تهدید می کند ، خود را از مدرسه دور می کنند.

وی ادامه داد: از مارس 1998 دانش آموزان در برخی مناطق به طور متناوب و نامنظم به مدرسه می رفتند و در بسیاری از مناطق مدارس به طور کامل تعطیل بود. امیدواریم از مهرماه بتوانیم فعالیتهای آموزشی را بصورت حضوری آغاز کنیم.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا