استان ها

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام؛ اولویت شهرداری کرج

به گزارش رویداد برتر از البرز؛ “علی کمالی زاده” در جلسه بررسی وضعیت پروژه های در دست اجرا ، عملکرد شهرداری در دوره پنجم شورای کرجی را ارائه داد و از همه رهبران خواست تا وضعیت پروژه ها را با جدیت دنبال کنند.

وی بر افتتاح به موقع پروژه ها تأکید کرد و اظهار داشت: اولویت شهرداری تکمیل پروژه های نیمه تمام است ، بر این اساس ما همیشه سعی کرده ایم پروژه ها را طبق برنامه و برنامه ریزی پیش بینی شده به اتمام برسانیم.

شهردار کرج با اشاره به بازدیدهای مداوم از پروژه های در دست احداث و استقبال از پیشرفت پروژه ها ، اظهار داشت: تمام تلاش خود را معطوف تکمیل پروژه های نیمه تمام کرده ایم.

کمالی زاده رویکرد اصلی اجرای پروژه های عمرانی را با بالاترین استانداردها و دقت مشاهده کرد و اظهار داشت: مترو کرج پس از مدت ها وقفه با آغاز به کار شورای پنجم از سر گرفته شد و خوشبختانه پیشرفت چشمگیری را نشان می دهد. خط 2 ، در 45 متری گلشهر تا تقاطع طالقانی ، در پایان زندگی شورا آغاز می شود.

وی به حمایت شورای پنجم اشاره و اظهار داشت: پروژه های مهمی در این مدت اجرا و در حال اجرا است. این شورا همچنین با تصویب لوایح مهم ، سهم بسزایی در توسعه شهر داشته است.

توزیع 580،000 تن آسفالت برای بهسازی جاده ها ، افتتاح پارک های مختلف به ویژه در مناطق کم درآمد ، تزریق 100 اتوبوس به پارک عمومی شهر و افزودن 50 اتوبوس دیگر در آینده نزدیک ، راه اندازی سه ایستگاه آتش نشانی ، استخدام 87 نفر پرسنل ویژه و تکمیل تجهیزات آتش نشانی یکی از مهمترین موضوعات جلسه بود.

کمالی زاده به توسعه مطلوب بزرگراه شمال و جذب بودجه دولت برای این پروژه مهم اشاره کرد و گفت: تکمیل پل حصارک ، اجرای حوزه های آبخیز سطحی در مناطق مختلف شهر ، تقاطع های هوشمند و شفافیت مسائل سازمانی سایر دستاوردهای سال مدیریت شهری.

وی به توسعه معابر ، بهسازی روسازی ها ، نصب علائم راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و گفت: در حوزه فرهنگی با تلاش برای ساخت خانه های مجاور سعی در افزایش مشارکت مردم در اداره امور شهرستان داشتیم.

48

دکمه بازگشت به بالا