ورزش

جلسه‌ای برای حل مشکل مالیاتی فوتبال ایران

جلسه مشترکی بین رئیس انجمن فوتبال و رئیس سازمان مالیاتی کشور برگزار شد ، در حالی که مهمترین موضوع در این جلسه حل مشکلات مالیات فوتبال این کشور بود.

به گزارش رویداد برتر ، قبل از عزیمت رئیس اتحادیه فوتبال به بحرین برای همراهی تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی ، شهاب الدین عزیزی خادم با امید علی پارسا ، سازمان مالیات و دو طرف در مورد مسائل مالیاتی در مورد فوتبال این کشور گفتگو کرد.

در این جلسه مشترک عزیزی خادم خطاب به رئیس سازمان مالیاتی گفت: “متاسفانه در گذشته و در دولت بسیار قدیمی موضوع مالیات مورد توجه جدی قرار نگرفته است و این انجمن مصمم است ارث مالیات میراث. مشکلات ” با توجه به اینکه مدیران با مسائل مالیاتی گذشته آشنا نیستند ، ما می خواهیم به نتیجه گیری و جمع بندی صحیح بپردازیم تا مشکلاتی را که اکنون بسیاری از م institutionsسسات فوتبال گریبانگیر آن شده است برطرف کنیم.

وی تأکید کرد: ریشه مشکل مالیات فوتبال باید به یک راه حل منطقی برسد و مشکلاتی را که در این زمینه وجود دارد حل کند.

امید علی پارسا ، رئیس سازمان مالیاتی کشور گفت: با سازوکار صحیح ، این مشکل را یک بار برای همیشه حل خواهیم کرد. ما نه تنها مشکل انجمن فوتبال بلکه باشگاه هایی مانند پرسپولیس و استقلال را نیز حل می کنیم تا نتیجه در همه فوتبال موثر باشد.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا