ورزش

حسین‌خانی و زارع فینالیست شدند/ اطری به رده بندی رسید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، بین مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام زیلکوفسکی لهستان به مانند از دیروز مرحله نهایی سیستم رده بندی فدراسیون جهانی کشتی برای بازی های المپیک توکیو و همچنین رده بندی برای مسابقات جهانی نروژ 2021 که امروز با برگزاری پنج کلاس دوم وزن به پایان می رسد ، در ورشو برگزار شده است. .

نتایج کشتی گیران مجارستان در پایان مسابقات مقدماتی به شرح زیر است:

با وزن 61 کیلوگرم ، مسابقات به طور منظم در دو گروه و در رضا برگزار می شود اتری گروه ب آنها در اولین مبارزه 4-1 شکست خوردند نورسلیم سانایف وی از قزاقستان مدال نقره و برنز جهان را از آن خود کرد. او در مبارزه بعدی جنگید جهانگیر میرزا توروب اف. قهرمان آسیا برای نیمه نهایی 11 بر 5 ازبکستان را شکست داد. در این مرحله با راوی روبرو می شود کومار قهرمان جهان و قهرمان آسیا با نتیجه 7 بر 4 شکست خورد و به دیدار رده بندی راه یافت. شما با این مسابقه روبرو خواهید شد نورسلیم سانایف دارندگان مدال نقره و برنز جهان قزاقستان را ترک می کنند.

دیگر نامزد نهایی وزن 61 کیلوگرم غلام جان عبدالله است یف ازبکستان در مرحله نیمه نهایی است سانایف برنده شد.

74 کیلوگرم مصطفی حسین خانی پس از اولین دور استراحت در دور مقابل ، کامیل ریبسکی وی از لهستان با نتیجه 7 بر صفر پیروز شد و به نیمه نهایی رسید خادجی مراد گادیف وی با نتیجه 3 بر صفر آذربایجان را شکست داد و به فینال راه یافت. یونس امامی نماینده دیگر مجارستان در این وزن در دور نخست با نتیجه 10-0 مقابل دنیس پالوف اوکراین برنده شد. او در دور بعدی دیدار خواهد کرد خادجی مراد گادیف آذربایجان با نتیجه 4-2 شکست خورد و شکست خورد گادیف در برابر حسین خانی، امامی از این رقابت انصراف داد. حسینخانی در آخرین دیدار برابر فرانک چامیزو کشتی گیر کوبایی اصل و نسب قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک ایتالیا را ترک می کند.

در وزن 125 کیلوگرم با حضور 9 کشتی گیر ، امین طاهری در دور اول است اولگ اطلاع قهرمان آسیا قزاقستان با نتیجه 5-1 پیروز شد. در دور بعدی باید به مصاف یوسف برود حمیدا وی با نتیجه 6-3 از مصر حذف شد و طاهری به دلیل شکست این کشتی گیر در مرحله بعدی از دور مسابقات حذف شد. امیرحسین زارع دیگر نماینده کشورمان در این وزن پس از استراحت با نتیجه 10-0 در دور نخست در دور اول. دیالدین عبدالمطلب از مصر پیروز شد. او در دور بعدی و در نیمه نهایی الکساندر است کلدوفسکی وی با نتیجه 10-0 اوکراین را شکست داد و به فینال راه یافت. حریف وی در آخرین مسابقه نیکلاس بود گویازدوفسکی دارنده مدال برنز جهان از ایالات متحده است.

پنج مسابقه نخست وزنه برداری و فینال امشب برگزار می شود.

دکمه بازگشت به بالا