جامعه

حمل ونقل عمومی موضوعی حاکمیتی است و نیاز به حمایت جدی دولت ها دارد

به گزارش شفاف ، مجمع عمومی عادی سالانه “شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)” با حضور سید مناف هاشمی و سایر اعضای مجمع عمومی در محل معاون حمل و نقل و ارتباطات برگزار شد.

در ابتدای این جلسه ، عبدالله پور ، مدیر عملیات مترو تهران ، گزارش عملکرد سازمان را برای سال 1399 و برنامه های سال 1400 را ارائه داد. سپس آنها گزارش حسابرس مستقل و حسابدار رسمی سازمان را برای سال مالی منتهی به مارس 2017 خواندند و اعضای مجمع عمومی در مورد این موضوع بحث و تبادل نظر کردند.

عبدالله پور ادامه داد: آنها به دلیل تحریم ها و شرایط موجود در کرونا سال سختی را در این شرکت سپری کردند و مطمئناً در این دوره بود که توجه ویژه و حمایت ویژه معاون حمل و نقل و ارتباطات از اهمیت بسیاری برخوردار بود. مشکلات بحران شرکت حل و فصل شد.

رئیس شرکت مترو تهران سرانجام اعلام کرد: خوشبختانه در این دوره مدیریت شهری چندین ایستگاه مترو افتتاح شده است که به دلیل کمبود تحریم و امکانات بسیار قابل توجه است.

براساس این گزارش ، سید مناف هاشمی ضمن ارزیابی خدمات مدیرعامل سابق شرکت بهره برداری مترو اظهار داشت: نوسازی قطارها باید در اولویت این شرکت باشد و کلیه گزینه های پشتیبانی احتمالی در این امر در نظر گرفته شود.

معاون حمل و نقل و ارتباطات شهرداری تهران تأکید کرد: مدیریت مترو مسئله ای است و برای این امر باید کلیه نهادهای دولتی و دولتی در این زمینه و همچنین رهبران شرکت ها برای بهبود و ارائه خدمات بهتر به شهروندان پشتیبانی شوند. به اوراق قرضه دولتی نیاز دارد و در حمل و نقل و یارانه بلیط سهام کسب می کند.

بر اساس گزارشی از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ، سید مناف هاشمی سرانجام گفت: اطلاع رسانی به افراد بیشتری که در بحث کاهش درآمد شرکت از تحریم ها و تاج ها و افزایش هزینه های جاری این شرکت برای مترو و بخش حمل و نقل مورد نیاز است. .

دکمه بازگشت به بالا