خبرهای کلی

دولت آینده بداند کشور با مدیران کل و معاونان اداره نمی شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرنگار آنلاین گفت سعید جلیلی چهارشنبه شب در بازدید از مسجد شوراری در فیروزآبادی با اشاره به اینکه فضای انتخابات می تواند مردم را به سخنرانی های بدون پشتوانه سوق دهد ، اظهار داشت: این دستور رهبری است که به قول ها عمل کنند.

جلیلی خاطرنشان کرد: تجربه 40 سال گذشته نشان می دهد که ملت در همه جا پا به عرصه گذاشته اند اند او شاهد تحولات بزرگی مانند جنگ 8 ساله بود ام وی گفت: هر زمان و در هر موقعیتی که افراد قادر به کار نباشند شرایط خوبی ایجاد نمی شود.

وی افزود: “طبق برنامه”. طراحی شده های طی 8 سال گذشته ، جوانان و نخبگان کشور این کار را انجام داده اند احصا شده است اند ما می توانیم به راحتی از مشکلات کشور عبور کنیم و اکنون زمانی است که نمی توان با تعارف کشور را اداره کرد و می توان از برنامه های ارائه شده دفاع کرد و در صورت انتقاد ، ما برای بحث خصوصی آماده هستیم.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت آینده باید بداند که کشور نمی تواند توسط رهبران و معاونان اداره شود ، اما باید شرایط کار مردم فراهم شود و مسئولان باید در قبال اقدامات خود پاسخگوی مردم باشند.

جلیلی با بیان اینکه برای حل مشکلات به جهاد عمومی در بین مردم و مسئولان نیاز داریم ، افزود: امروز کشور فرصت های زیادی در زمینه کشاورزی ، شیلات ، صنعت ، گردشگری و سایر مناطق دارد که دولت آینده باید بتواند از آنها استفاده کند و برای 4 سالها. “ما باید در آینده بپریم.

وی درباره نحوه بحث در رسانه ملی گفت: “آنها باید راه حل های عملی برای نامزدها ارائه دهند و این روش مانند مسابقه اطلاعاتی است و ما باید در تبلیغات چند روز باقی مانده به آگاهی عمومی کمک کنیم.”

دکمه بازگشت به بالا