هنر و فرهنگ

دو شهید گمنام در منطقه ۱۸ تهران به خاک سپرده شدند

به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) ، پیکر پاک دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک “گلستانه” ولیعصر (عج) منطقه 18 تهران تشییع شد. این شهدا در عملیات های بدری و کربلا به شهادت رسیدند.

به گزارش رویداد برتر ، در مراسم تشییع این دو شهید گمنام که با حضور مردم برگزار شد ، سرهنگ صفری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسلم بن عقیل در سخنرانی یادبود شهدا به ویژه سرلشکر حاج قاسم سلیمانی گفت: ، و آنها نیازی به تشریفات ندارند تا به ما بگویند که ما در شرایط دشوار یاور شما هستیم.

وی ادامه داد: در سالهای پیروزی انقلاب اسلامی ، مردم نجیب ایران در برابر مشکلات مختلف از جمله جنگ هشت ساله و تحریم ها و سایر مشکلات نظام اسلامی مقاومت کردند و در جهت دستیابی به آن پیشرفت قاطعانه داشتند. اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی اکنون باید تصویب شود. “در یکی از دشوارترین نقاط عطف تاریخی قرار بگیرید ، و آن میزان حضور باشکوه در انتخابات است ، زیرا این انتخابات همه پرسی بزرگی برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی است ، و شهدا ، و ما باید در انتخابات 19 ژوئن حماسه داشته باشیم.

سرهنگ صفری یادآور شد: “امروز ما با رهبر معظم انقلاب اسلامی ، شهدا و به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی اتحاد می بندیم تا اجازه ندهیم تلاش آنها برای مقابله با دشمنان فراموش شود.” امروز در لبنان ، سوریه و غزه از شهدای ما می ترسند ، بنابراین ما باید همیشه قدردان شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم باشیم. تا زمانی که یاد شهدا زنده باشد ، انقلاب زنده خواهد بود.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا