اقتصادی

ساخت سامانه‌های مانیتورینگ و کنترل هوشمند شرایط محیطی در کشور

یک شرکت دانش بنیان با پشتیبانی صندوق نوآوری و رفاه موفق به طراحی و ساخت سیستم های نظارتی و کنترلی در کشور شده است.

به گزارش رویداد برترایزوج مجتبی ، مدیرعامل شرکت دانش بنیان ، در مورد محصولات این شرکت گفت: “شرکت ما در سال 2003 در پارک علم و فناوری یزد در زمینه طراحی و ساخت سیستم های نظارت و کنترل فعالیت خود را آغاز کرد و سیستم ها (BMS) را با موفقیت طراحی و تولید کرد. و (EMS) پس از ورود به پارک علم و فناوری ، ما خود را به عنوان یک شرکت دانش بنیان با حمایت صندوق نوآوری معرفی کردیم.

وی همچنین در مورد محصول تولیدی این شرکت گفت: سیستم های نظارتی قادرند کارهای نظارتی کلیه سیستم های کارخانه های دارویی را انجام دهند. البته ، شرکت ما معمولاً در مراکز بهداشتی ، دارویی و مراکز داده فعالیت می کند. در حال حاضر ، سیستم انتقال توسط 96 پایگاه سیستم انتقال و حدود 60 شرکت دارویی در کشور کنترل و کنترل می شود. ملت ، تجارت ، انصار و مسکن نیز در حوزه مراکز داده بانکی حسابرسی می شوند.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان این شرکت را یکی از بزرگترین سیستم های یکپارچه کشور ، BMS و EMS خواند و اظهار داشت که 400 شرکت ، سازمان دولتی و خصوصی از مشتریان ما هستند. در حدود 50 سنسور در 80 شهر کشور نصب و راه اندازی کردیم.

ایزدی به تسهیلاتی که این شرکت از صندوق نوآوری و رفاه دریافت کرده اشاره کرد و اظهار داشت: “تنوع امکانات صندوق نوآوری برای ما خوب بوده است.

وی در مورد تولید محصولات نظارتی اظهار داشت: تولید این محصولات باعث ایجاد شغل برای حدود 45 نفر و به طور غیرمستقیم برای حدود 30 نفر در كارگاه های الکترونیکی شده است و جالب اینجاست كه در زمینه کرونا ، برخی از شرکت ها کوچکتر شده ، گسترش یافته اند ؛ همانطور که سیستم نظارت جدی تر بود.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان همچنین در مورد رقابت و برابری محصول این شرکت با الگوهای مشابه داخلی و خارجی گفت: امروز متأسفانه کارآفرینانی که کارخانه داروسازی می سازند به دلیل درصد علاقه مند به خرید محصولات خارجی با قیمت های بالا هستند. “برای دریافت کارمزد آنها در حالی که قیمت محصول ما یک چهارم مشابه یک خارجی است.

ایزدی به نقل از صندوق نوآوری و رفاه عمومی گفت: “صادرات یکی از اهداف اصلی ما در سال جاری است و امیدواریم که با حمایت صندوق نوآوری بتوانیم محصول خود را به یکی از کشورهای همسایه صادر کنیم.” روابط

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا