ورزش

سجاد مردانی طلسم طلا را شکست/ جمع مدالهای ایران به عدد ۱۲ رسید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، امروز پنجشنبه ، بیست و چهارمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی آسیا به میزبانی لبنان در بیروت با حضور 189 تکواندوکار از 21 کشور جهان ، 58- ، 74 و مردان + 87 کیلوگرم ، 49- ، 62- و 73 است. + کیلوگرم گروهی از بانوان وارد میدان شدند و تیم ملی کشورمان یک مدال طلا ، دو نقره و چهار برنز کسب کرد.

سجاد مردانی ، رهبر تیم تکواندوی وزن 87+ کیلوگرم کشورمان ، دور نخست را با تساوی استراحت انجام داد و سگسه با نتیجه 17 بر 5 “خوسنوف” قزاقستان و 11 بر 4 “ری راهی” لبنان را شکست داد. او قبل از نیمه نهایی ایستاد و به فینال راه یافت. این مردان در مبارزه برای کسب مدال طلا از یون مین بای کره جنوبی پیشی گرفتند ، که پس از تساوی 5-5 در پایان وقت ثابت با یک امتیاز طلا به دست آوردند و بر سکوی اول ایستادند.

در وزن 74 کیلوگرم ، امیرمحمد بخشی پس از استراحت 24 بر 21 “فرزاد منصوری” را در افغانستان شکست داد ، در اردن با نتیجه 13 بر 7 “فهید صبیحی” را شکست داد و سپس با نتیجه 11 بر 7 پیروز شد. “” شخباز توساماتو “. مسابقه نهایی از ازبکستان. در آخرین مبارزه با “Seok by Kim” در کره جنوبی ، او 22 بر 19 شکست خورد و از مدال نقره راضی بود.

آرمین هادی پور ، مرد المپیکی ایران در وزن 54 کیلوگرم ، دور نخست “تراب نساناه” سوریه را 26 بر 4 شکست داد ، سپس “محمد رحیم رضی” عراقی را با نتیجه 28 بر 3 شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. . در این مرحله ، او 14 بر 6 از “خوان یونگ” کره جنوبی فاصله داشت و برنز گرفت.

پریسا جوادی در وزن 62- کیلوگرم ابتدا “کارلی هارفوش” لبنان را 24 بر 4 شکست داد و سپس برابر شد “فورزا سادیکووا 17-6 از ازبکستان شکست خورد و برنز شد. 74 کیلوگرم مهدی جلالی در دور نخست با نتیجه 42 بر 29 خرم مهتارشوئف (تاجیکستان) را شکست داد و سپس با نتیجه 28 بر 17 احمد بولین از فلسطین را شکست داد. Seuk By Kim برای کره جنوبی و سومین مدال برنز خود را در دور دوم به دست آورد.

زهرا پوراسماعیل ، 73+ کیلوگرم وزن ، پس از 25-12 وقفه 25 بر صفر از “دو هین یو” کره جنوبی حذف شد و در حالی که در زین ایستاده بود ، برنز گرفت. در این وزن نفیسه رنگارزاده در اولین مبارزه شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد.

در تیم تکواندوی ایران ، نگار اسماعیلی دارای مدال طلا ، امیر محمد بخشی ، حسین لطفی ، دو مدال نقره ، ناهید کیانی ، فرشته خزاعی ، غزل سلطانی ، زینب اسماعیلی ، پریسا جوادی ، زهرا پوراسماعیل ، مهدی جلالی و اردی جلالی است. موفق به کسب هشت مدال برنز شد.

دکمه بازگشت به بالا