ورزش

صدری: نمی‌گذاریم پرونده کالدرون آسیبی به پرسپولیس بزند

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس می گوید که می خواهد مشکلات این باشگاه را برطرف کند. وی اصرار دارد هواداران نگران ماجرای کالدرون نباشند.

سید مجید صدری در مصاحبه با رویداد برتر ، آخرین وضعیت پرونده گابریل کالدرون را گفت: “با توجه به اینکه این مربی اخلاقی است ، ما در مورد حل مشکل مربی از طریق گفتگو و تعامل صحبت می کنیم و هواداران نگران این موضوع نیستند. ” درست است که آنها او را به عنوان مربی دوست نداشتند ، اما ما به هواداران قول می دهیم که در این صورت باشگاه صدمه ای نخواهد دید.

رادوشوویچ ، از وقایع دروازه بان کروات تیم پرسپولیس نیز گفت: شایعات منتشر شده شایعه است و اگر خدا بخواهد ، او به زودی برمی گردد و با تعاملی که انجام می دهیم به تیم ملحق می شود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا پرسپولیس اقدامی برای گرفتن پاداش آسیایی از اتحادیه فوتبال آسیا انجام داده است یا خیر ، گفت: “در مورد این موضوع کارهایی انجام شده است ، اما به هر حال بحث تحریم ها وجود دارد ، اما ما در اسرع وقت مذاکره خواهم کرد. پول به باشگاه می رسد.

صدری درباره تبلیغات زیست محیطی سازمان لیگ و اینکه چرا آن را به پرسپولیس نرساند ، گفت: “ما در حال مذاکره با سازمان لیگ هستیم.” نکته این است که سازمان لیگ فاکتورهایی را به سازمان لیگ پرسپولیس صادر کرده و ما نماینده ای را برای بررسی این لیست ها تعیین کرده ایم.

وی ادامه داد: برنامه من انجام کارهایی درباره باشگاه پرسپولیس است و قول می دهم هواداران مشکلات پرسپولیس را برطرف کنند. یکی از برنامه های من بحث در مورد ورزشگاه شهید کاظمی است که سال ها در ابهام باقی مانده است و ما باید این مشکل را حل کنیم تا قلب هواداران شاد شود. این افتخار آنهاست که پرسپولیس چنین استادیومی دارد و می تواند برنامه های بلندمدت را تنظیم کند.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا