ورزش

عبدی تعویض طلایی گل‌محمدی/ پرسپولیس از رفسنجان به صدر رفت

به گزارش رویداد برتر؛ دو تیم مس رفسنجان و تخت جمشید تهران امروز از ساعت 19:15 تا هفته 24 لیگ برتر فوتبال آنها برای پیروزی پرسپولیس مهدی عبدی با تک گل به مصاف یکدیگر رفتند و 51 امتیاز و یک امتیاز کسب کردند بازی بیشتر از سپاهان اصفهان به بالا جدول رتبه بندی صعود کرد.

پرسپولیس از ابتدا نگران بود. شهریار مقانلو توپ را برای عیسی الکثیر روی بشقاب قرار داد. دقایقی بعد حرکت انفرادی سلیمانی درون محوطه جریمه پرسپولیس و ضربه او به سمت دروازه لک توسط سید جلال حسینی مهار شد و به هدف نرسید. در دقیقه 23 این بار عیسی آل کثیر موقعیتی را برای مهدی ترابی ایجاد کرد که اوت را در زمین ششم در اوت زد. در دقیقه 36 ، برخورد عمیق عالیشاه و نفوذ مغانلو به سمت دروازه مس با برخورد با مدافع مس متوقف شد و مغانلو نقش را بازی کرد. زمین شد. داور نه تنها اعتقاد داشت که در این صحنه اشتباه کرده بلکه به دلیل بی تفاوتی به مقانلو کارت زرد نشان داده است اما پس از مشورت با داور تصمیم خود را تغییر داده و کارت زرد مقانلو را پس گرفته و خطای پرسپولیس را مرتکب شده است. به نظر می رسید بازیکنان پرسپولیس فکر می کنند کار به پایان رسیده است و بیشتر با دفاعی عمل می کنند ، فقط اینکه منتظر بمانند تا سوت پایان بازی اعلام شود. یک ضربه آزاد بیرون از محوطه جریمه میهمانان در دقیقه 42 می توانست یک گل دیگر به ثمر برساند ، اما سید جلال حسینی با یک دست به بیرون رفت و توپ را از بالای دروازه به بیرون زد. سرانجام در نیمه اول بازی بدون گل به پایان رسید و موقعیت های ناموفق برای هر دو تیم رقم خورد.

400

نیمه دوم با بازی خود پرسپولیس ادامه یافت. دانش آموزان یحیی گل محمدی آنها با ارائه بازی بدنی در وسط زمین و همچنین حرکات کوتاه و طولانی سعی کردند مهاجمان خود را در موقعیت گلزنی قرار دهند. حملات پرسپولیس همچنان ادامه داشت که مسیحیان در زمین خود تلاش می کردند فوتبال آنها برای حرکت به جلو توانستند با پاس های طولانی مدافعان پرسپولیس را مجبور کنند عقب نشینی کردن عیسی آل کثیر که از ناحیه انگشت آسیب دیده بود در یک دقیقه خود را به مهدی عبدی تسلیم کرد تا در کنار مغانلو روی مهاجم جوان پرسپولیس قرار بگیرد. حملات پرسپولیس با ورود عبدی و حضور عالیشاه در پشت مهاجمان ادامه یافت. شاگردان یحیی که از بازی تاکتیکی مسیح متعجب شده بودند ، سعی کردند با پاس های بلند به گل برسند و سرانجام در دقیقه 79 در پاس عمقی عالی بین عالیشاه و مهدی عبدی به گل برسند. پس از این گل میزبان حملات گسترده ای را علیه دروازه حامد لک انجام داد که مهمترین آنها با ضربه سر محمد قاضی در دقیقه 84 و با کمترین اختلاف به بیرون آمد ، بنابراین شاگردان یحیی در این بازی یعنی مسابقه به سه امتیاز قاطع دست یافتند. پرسپولیس با این پیروزی 51 امتیاز کسب کرد تا جدول را از آن خود کند. همچنین Mesek 28 امتیاز باقی مانده بود تا منتظر نتیجه بازی های بعدی خود در هفته 24 باشد تا موقعیت خود را مشخص کند.

داور: جواد رحیم زاده

ترکیب مس رفسنجان: داوود نوشیه صوفیانی ، حامد نورمحمدی ، مسیح زاهدی ، عقیل کعبی ، حسن جعفری ، میثم نقی زاده (86- مهدی کیانی) ، مهرداد رضایی ، علیرضا نقی زاده ، مهرداد آوخ (83- قائم اسلام آقا محمد و فراز).

سرمربی: محمد ربیعی

ترکیب تخت جمشید تهران: حامد لک ، سید جلال حسینی ، محمد حسین کنعانی زادگان ، مهدی شیری ، سعید آقایی ، میلاد سرلک ، احسان پهلوان ، مهدی ترابی ، امید عالیشاه (90 محمد شریفی) ، عیسی الکثیر (63-مهدی عبدی) و شهلوار 88 -A نوراللهی).

سرمربی: یحیی گل محمدی

دکمه بازگشت به بالا