خبرهای کلی

فردی که تربیت شده مکتب امام صادق(ع) باشد را انتخاب کنیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، آیت الله دژکام لطف الله شنبه شب در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) گفتن اینکه یک عمل امام تربیت بیش از 4000 دانش آموز در مدرسه تعلیم و تربیت و علوم بود اش وی گفت: “اگر امروز سمینار داشته باشیم و نجف و قم در چشمان ما بدرخشند ، نتیجه تلاش هایی است که از زمان امام جعفر صادق (علیه السلام) آغاز شده است.”

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) نمونه برجسته ای از دانش آموزان مدرسه جعفری است که جهان و جهانی را که در آن خدا با عمل به این حضرت فراموش شده است ، تسخیر کرده اند. تکان دادن داده شده.

سخنگوی رهبر عالی استان فارس در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو گفت:.

آیت الله دژکام اظهار داشت: تربیت افرادی که ویژگی اصلی آنهاست مروت، صداقت ، اخلاق و انسانیت محدود به آموزش در مدارس و دانشگاه ها نیست ، زیرا آموزش چنین افرادی ، به استثنای مکتب امام صادق (ع) ممکن نیست.

آیت الله دژکام خصوصیات افراد تربیت شده در مکتب امام جعفر صادق (ع) وی خاطرنشان کرد و گفت: افرادی که در این مکتب تحصیل کرده اند دارای چندین ویژگی هستند ، یکی محاسبه ، به گونه ای که مسلمانی که ادعا می کند در این مکتب تحصیل کرده است ، دائماً از رفتار خود آگاه بوده و اعمال و رفتار خود را به طور الهی ارزیابی می کند. ترک نکن

وی افزود: شخصی که در مکتب امام صادق (علیه السلام) تدریس می شود در صورت خطا اشتباه می کند و تظاهر و لجبازی نمی کند زیرا می داند در غیر این صورت سیاه می شود.

نماینده ولی فقیه از فارس افزود: مردم ایران در تصمیم گیری های خود همیشه به چراغ راهنمایی نیاز دارند و در مجارستان این چراغ های راهنمایی یکی از شهدایی است که هر از گاهی جان خود را برای حفظ و حفاظت از این سرزمین فدا کردند.

آیت الله دژکام افزود: نمونه بارز این شهدا سردار حاج قاسم سلیمانی است که اگر برخی مانند وی در کشور بودند امروز مشکلات اقتصادی ، معیشتی و مسکن نداشتند.

دکمه بازگشت به بالا