ورزش

فریادشیران از آکادمی رفت، بهانه بعدی هیات‌مدیره استقلال چیست؟

طبق گزارش ها شفافپس از جلسه شب گذشته اعضای هیئت مدیره این باشگاه در حضور وزیر ورزش ، مشخص شد كه یكی از اختلافات اصلی كه بیشتر بهانه ای برای فشار بر مدادی بود ، فعالیتهای ناصر فریاد شیران در رده های استقلال صندوق بود !

نکته عجیب این است که تنها بخشی از استقلال که در ماههای اخیر عملکرد خوبی داشته آکادمی این باشگاه بود که آبی پوشان را در دسته های پایه به لیگ رساند و یا یکی از اصلی ترین رقبای این مسابقات بود که کاملاً شبیه دومی است. .

به نظر می رسد کنار رفتن تعداد زیادی از پیشکسوتان استقلال از مدیریت آکادمی ، که سود مالی زیادی برای آنها به همراه داشته است ، آنها را علیه فریاد شیرها بسیج کرده و به هر قیمتی ، از طریق دو یا سه عضو ، رهبری استقلال تناقض برای رهبری باشگاه.

فریادشیران آکادمی را ترک کرد ، بهانه بعدی هیئت مدیره استقلال چیست؟

سرانجام با علنی ساختن بحث ها و فشار بر مدیرعامل ، در حالی که انتخاب همکاران و سران داخلی باشگاه با مدیر عامل است ، سرانجام با تأکید وزیر ، این تغییر ایجاد شد تا یک بار هدایت تیم استقلال وارد فاز قبلی شود. از نو.

استقلال در سالهای اخیر شاهد حوادث دلخراشی از جمله کارگزاری در تیمهای اصلی خود بوده است و چهره های سرشناس استقلال بارها و بارها با درگیری و کشف فساد یکدیگر فضای قدرتمندی را برای باشگاه ایجاد کرده اند.

استقلال که در سال های اخیر چندین پیست داشته و از نظر سخت افزاری از امکانات جداگانه ای برخوردار است ، قبل از حضور فریادشیران برنامه منسجمی برای پیشرفت در آکادمی نداشت ، در واقع این قسمت از باشگاه زمان آن بود که امکانات خود را در آنجا گسترش دهند و با دوره های خاص مجوز تولید بازیکنان تیم اصلی از استقلال را بدست آورید و این باشگاه بزرگ را مجبور به خرید منظم از تیم های دیگر کنید و بودجه های نجومی را برای این منظور هزینه کنید.

اکنون فریادشیران استعفای خود را از مدیریت آکادمی باشگاه استقلال به مدیرعامل احمد مددی استقلال تسلیم کرده است و این استعفا توسط مددی پذیرفته شد تا شورش های اعضای هیئت مدیره که از دخالت در امور عادی درآمد کسب نمی کردند را سرکوب کند. باشگاه.

در این دوره ، هیئت مدیره باشگاه استقلال فشار زیادی به احمد مددی برای تغییر آکادمی این باشگاه وارد کرد و این فشارها سرانجام منجر به برکناری شیران فریاد از سمت خود شد ، اما مشخص نیست که آیا اقدامات متفاوتی تجویز خواهد شد یا خیر. بصورت جداگانه. گزینه در Madadin یا مربوطه. در این شرایط قادر خواهید بود از مهره مورد اعتماد دیگری استفاده کنید.

آکادمی باشگاه استقلال در فصل گذشته با کسب این رکورد توسط ناصر فریادشیران به جانشین آکادمی باشگاه استقلال ، در رده امید و نوجوانان ، مقام دوم در رده جوانان و مقام سوم در رده جوانان به مقام قهرمانی دست یافت.

دکمه بازگشت به بالا