ورزش

مسابقات اسب‌سواری استقامت در مشگین‌شهر برگزار شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

پویا جهانگیرزاده وی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: این مسابقات 14 کیلومتر طول دارند و در جهت گردشگری آب گرم نشان می دهند. مشگین شهر با هم و به صورت خانوادگی و در حضور علاقه مندان برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات سوارکاران 14 مایل سفر کردند و سرانجام موفق شدند ساعاتی مفرح و به یاد ماندنی را در کنار خانواده و دوستان خود در یک عصر تابستان سپری کنند.

رئیس شورای سوارکاری شهرستان مشگین شهر وی اظهار داشت: دوچرخه سواری استقامت یکی از مسابقات سرگرم کننده و سرزنده دوستداران طبیعت است که بین 20 ، 40 تا 160 کیلومتر برگزار می شود و به عنوان اولین قدم دامنه های سبلان و مسیر گردشگری آب گرم را امتحان کردیم. مشگین شهر بیایید این رویداد را حفظ کنیم.

جهانگیرزاده وی افزود: سایر مسابقات سوارکاری پیش بینی می شود طی هفته های آینده به صورت تخصصی برگزار شود مشگین شهر افراد و تیم ها را سازماندهی کنید تا در مسابقات کشوری و استانی به شدت حضور داشته باشند.

وی مشگین شهر وی ورزش سوارکاری را با تنوع ویژه اعلام کرد و ادامه داد: در این شهرستان پس از سالها رکود ، تلاش کرده ایم ورزش سوارکاری را فعال کنیم و قطعاً می خواهیم مسابقات مختلف را در قالب رشته سوارکاری برگزار کنیم.

جهانگیرزاده وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت که با رایزنی های مداوم ، آنها در حال کار برای ایجاد یک پیست مخصوص سوارکاری و استاندارد هستند. مشگین شهر تا فعالان بتوانند در یک محیط مناسب در این زمینه فعالیت کنند.

این جشنواره جشنواره زیبایی سوارکاری را برگزار می کند مشگین شهر در شهریور ماه اعلام کرد و افزود: در حال حاضر سه باشگاه سوارکاری در حال فعالیت است مشگین شهر آنها در حال کار هستند و انتظار می رود که با حمایت و تشویق صورت گرفته ، این حوزه مخاطبان بی شماری را به خود جلب کند.

رئیس شورای سوارکاری شهرستان مشگین شهر یافت: در پایان مسابقات سوارکاری در دامنه های سبلان و مسیر گردشگری آب گرم شهر ، شرکت کنندگان پس از گرمترین سفر بهار گرم قینرجه او مسابقه خود را به پایان رساند و از بهترین افراد تجلیل شد.

دکمه بازگشت به بالا