هنر و فرهنگ

مشکلات کشور با گزینش درست مردم قابل رفع است

رویداد برتر / قم امام قم روز جمعه گفت: “هر رأی در پیشرفت و گشایش امور تأثیر دارد. ممکن است انتقاداتی وجود داشته باشد ، اما اگر آن را منصفانه بدانیم و نگاه کنیم ، تنها با شور و مشارکت و انتخاب دقیق مشکلات کشور حل می شود. ”

آیت الله علیرضا اعرافی بعد از ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی قدس گفت: شهر مقدس قم در اواخر قرن دوم و اوایل قرن سوم هنگامی که محدثان بزرگ وارد قم شدند ، از موقعیت علمی بزرگی برخوردار بود.

وی با اشاره به وضعیت سمینارها افزود: “سمینار هرگز از قم جدا نشد و مردم قهرمان قم هرگز از سمینار جدا نشدند. البته رونق سمینار کم و زیاد می شود وقتی می گوییم: سمینار یعنی احیا این سمینار از اراک تا قم احیا و شکل گرفت و مورد استقبال بزرگان و بزرگان قم قرار گرفت و مدارس دینی شکوفا شد.

امام قم روز جمعه فرمود: اگر در مورد حوزه علمیه ، دانش و علوم آن صحبت کنیم ، هرگز به معنای تحقیر مراکز علمی و دانشگاه ها نخواهد بود. سخنران این بیانیه از دوران جوانی با دانشگاه در ارتباط بوده است و ما آموخته ایم که سمینارها و دانشگاهها بالهای آبادانی کشور هستند و در صورت اتحاد آنها ، مسیرهای شکوفایی برای ملت باز می شود.

مدیر سمینارها در سراسر کشور گفت: در گذشته سمینارها مرکز علم و دانش بودند و همه علوم الهی در مراکز دینی و سمینارها بودند ، برخی سخنان نادرستی را بیان می کردند و صرف سوالات انتخاباتی می کردند ، اما به شهادت مراجعه می کنند و نقش اندیشمندان غربی مشاهده مراکز علمی و مدارس دینی در رشد و توسعه علوم.

این حقوقدان با اشاره به اهمیت انتخابات 28 ژوئن گفت: شک نکنید که مقدسین و شهدا شما را ملت می بینند ، چگونه از این آزمون بیرون می آیند و به ظلم و ستم مردم در چشم شک نکنید. شوراهای ریاست جمهوری و جلسات میان مدت کارشناسان و مجلس.

یکی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: “هر رأی در پیشرفت و گشودن پرونده ها تأثیر دارد. ممکن است انتقاداتی وجود داشته باشد ، اما اگر آن را منصفانه بدانیم و نگاه کنیم ، حل مشکلات کشور فقط با اشتیاق و اشتیاق امکان پذیر است. انتخاب دقیق “

آیت الله اعرافی افزود: “اگرچه ما باید مشکلات را بپذیریم ، کشور ما قله های بلندی را پشت سر گذاشته است و امروز ، با وجود مشکلات و گرانی ها ، شاهد عظمت ، شکوه و دستاوردهای علمی و نه تنها ضعف بلکه توجه به توسعه. “

مشکلات کشور با شرکت در انتخابات و تصمیم گیری صحیح قابل حل است

وی بابیان اینکه مشکلات کشور ناشی از تحریم ها و ضعف برخی مقامات است ، اظهار داشت: “شرکت در انتخابات و همه ما در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی جمعه آینده و همچنین انتخابات بهانه ای ندارد.” می توان انتخاب صحیحی انجام داد.

امام جمعه قم روز جمعه گفت: “با انتخابات ، قدرت به گردش درآمده و مردم آمده و رفته اند. انتظاری که جوانان ، زنان ، مردان و کل ملت رشید دارند انتظار پاسخ به ندای وجدان ، شهدا ، دین و اخلاق است. ممکن است ، و اگر خدا بخواهد ، بگذارید هفته آینده انتخاباتی برگزار شود که اقتدار ملت ایران را افزایش دهد.

مدیر سمینارهای سراسر کشور خاطرنشان کرد: “افرادی که به مردم خدمت می کنند باید توجه داشته باشند که کار علمی و جهادی مشکلات کشور ، خانواده و 10 میلیون جوان ، سن ازدواج ، تورم و نقدینگی ، خام را حل می کند. فروش مواد ، عدالت در شهرها.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا