خبرهای کلی

مشکل کمبود تعرفه نداریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رویداد برتر

“عبدالرضا رحمانی فضلی” با اشاره به برنامه اصلی امشب ، با اشاره به اینکه چهار انتخابات در کشور برگزار می شود ، اظهار داشت: “در این دوره چهار انتخابات داریم ، انتخابات عمومی شوراهای شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری و دو انتخابات سمینار و خبرگان رهبری در چهار حوزه انتخابیه برگزار می شود.

وزیر کشور با بیان اینکه هر یک از این انتخابات قوانین و مقررات خاص خود را دارد ، افزود: این اقدامی بسیار پیچیده ، دشوار و دشوار برای وزارت کشور است که این چهار انتخابات را در یک روز انجام دهد.

بیش از 66000 شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری

وی اظهار داشت: حدود 66 هزار و 800 شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری و حدود 75 هزار و 15 حوزه برای شورای روستا و شهر در نظر گرفته شده است.

رحمانی فضلی ادامه داد: در این انتخابات ، تمام 24 مرحله یا مرحله انتخابات به صورت الکترونیکی انجام می شود و شامل حدود 33 شهر ، 24 مرکز استان و 9 شهر دیگر خواهد بود. انتخابات در 25 مرحله به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

نرخ 15٪ بیش از همه واجد شرایط چاپ کنید

وزیر کشور گفت ما با کمبود تعرفه مشکلی نداریم ، گفت: تعرفه ها برای 10-15٪ از کل افراد واجد شرایط چاپ شده و به حسابها تحویل داده شده اند.

رحمانی فضلی با بیان اینکه انتخابات در سفارتخانه های ایران در خارج از کشور در حال برگزاری است ، اضافه کرد: “ما سعی کرده ایم با کمک وزارت امور خارجه و سفارتخانه ها شرایط حضور عزیز ایرانی را در خارج از کشور کاملاً سالم فراهم کنیم. “

به گفته وزیر کشور ، “مردم نباید رأی سفید دهند زیرا انتخابات مظهر اراده آنها است.”

دکمه بازگشت به بالا