هنر و فرهنگ

معرفی برگزیدگان جشنواره جهانی فیلم فجر بصورت مجازی

جشن مجازی اعلام نام برگزیدگان سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر چهارشنبه 12 خرداد برگزار می شود.

به گزارش رویداد برتر ، به نقل از دفتر مطبوعاتی سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر ، مراسم مجازی اعلام برندگان سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر چهارشنبه 3 خرداد ساعت 11:30 صبح در پردیس سینمایی چارسو برگزار می شود و در فضای مجازی به صورت زنده پخش شود.

تاریخ برگزاری جشن مجازی اعلام برندگان در ساعت 11:30 صبح به دلیل موقعیت جغرافیایی داوران و برندگان انتخاب شد.

پخش زنده برنامه را می توانید در وب سایت رسمی جشنواره (www.fajriff.com) ، در وب سایت رسمی جشنواره در اینستاگرام (www.instagram.com/fiff38) و وب سایت آپارات (www) مشاهده کنید. aparat.com/). سایت رسمی fiff38 و جشنواره در جشنواره بین المللی فیلم فجر YouTube در دسترس علاقمندان است.

زبان اصلی این مراسم انگلیسی خواهد بود و تفسیر همزمان به زبان فارسی در همه بسترهای پخش به جز YouTube ارائه خواهد شد.

بازار فیلم سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر که به صورت آنلاین برگزار می شود ، به دلیل اشتیاق به یک هفته افزایش یافته است.

به دلیل درخواست و پذیرش برای ادامه بازار مجازی جشنواره بین المللی فیلم فجر ، این بازار تا هفته دیگر برای برگزارکنندگان و خریداران جشنواره های بین المللی برای دسترسی به آثار مورد نظرشان باز است. فضای آزاد بازار به مدت پنج روز دیگر برای فعالان بازار در دسترس است.

امسال از 26 ژوئن ، روز سی و هشتمین جشنواره ، بازار با حضور صاحبان فیلم ها ، آثار و شرکت های خارجی ایرانی برگزار می شود.

در این دوره از بازار ، میهمانان ، خریداران و صاحبان آثار از طریق پلتفرم Cindando با یکدیگر تبادل نظر و بحث ویدئویی کردند.

سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از 5 تا 12 خرداد 1400 به دبیری نویسنده ، کارگردان و تهیه کننده سینما محمدمهدی عسگرپور در تهران برگزار می شود.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا