استان ها

هفته چهارم مسابقات پرش با اسب در همدان برگزار شد

به گزارش خبرنگار رویداد برتر در همدان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان ، هفته چهارم مسابقات پرش با اسب در 12 و 13 1400 خرداد در دوازدهم و سیزدهم خرداد برگزار شد. شهر همدان هنوز در حالت کرونا زرد قرار دارد و از دستورالعمل های قرنطینه پیروی می کند: اسب سواری اویسنا ، ایسار ، گشتاسب ، خوشه طلایی در خط مجتمع سوارکاری اکباتان به رقابت پرداختند و نتایج تلاش های رقبا در هر رده توسط داوران پس از اعلام دو روز مسابقه:

واتساپ تصویر 2021-06-07 ، 20.54.02

“رده C1 رایگان” که در جدول داوری به صورت مسافت و بدون بسته شدن قرار دارد ، مقام اول امیرحسین احمدی ثابت با فرح دونا از اکباتان و بدون خطا در دو راند و در مجموع 59.77 ثانیه است و مهدی صمدی ویکتوریا از ایسار دوم شد 4 خطا و زمان 36.77 ثانیه. فرزاد سهیل قاسمی و گروه طلایی خوشه سینتیا ، اگرچه در دور اول ، در دور دوم و در ضربات ضعیف ، با در نظر گرفتن نتایج سایر سوارکاران و کمانداران بدون نقص عبور کردند. موقعیت داوران باید در هنگام اعلام نتایج در جایگاه سوم قرار گیرد.

تصویر واتساپ 2021-06-07 ، 20.54.13

“گروه اسب ایرانی” نیز حفظ شد ، یک دور برگزار شد و داوری شد ، و در نهایت:

مقام اول: مهرداد سهیل قاسمی با یک اسب طراح خوشه طلا در 8 چرخه معیوب و 38.38 بار دوم

مقام دوم: مهدی صمدی با جسیکا از باشگاه اسار در هشت اشتباه و 66.49 راند دوم

مقام سوم: سانا شوشتری با اسب مایا از اکباتان و 4 اشتباه در دور اول

“گروه مالکان غیرحرفه ای O3” بر اساس نتایج یک دور و تخته شناور و همچنین تلاش رقبا رتبه بندی و ارزیابی شد.

مقام اول: عباس فارسی آفلاین با اشکالات 4 مانع اسب

مقام دوم: احمد بطحایی مرونا با اسب در سد پاکسازی

و مقام سوم: دکتر آرمین احمدی با اسب آتلانتا در دور اول با 12 اشتباه

و هر سه اکباتان شرکت کننده بودند و مقامات عالی رده میزبان آنها بودند.

در رده “تازه کار سوار” این هفته ، فرنود افروخته ، امین گماری و یسنا شوشتری مرتکب اشتباه شدند تا طبق مقررات ملی انجمن سوارکاری طبقه بندی شوند و در لیست سوارکاران هفته های اخیر قرار بگیرند.

واتساپ تصویر 2021-06-07 ، 20.54.15

بلک ، جولی ، سام کارلو ، هانتر ، آرس ، توسان ، جنسیس ، صنام و بارلوس نیز مبتدی و E مقررات ملی در نظر گرفته شد.

همانطور که پیش بینی شده بود ، ورزشکاران رشته ورزشی سوارکاری استان همدان پس از این مسابقات ، از روز دوشنبه 17 تا 21 خرداد ، اسب بزرگ مسابقات جام صدران در باشگاه سوارکاری آزمون تهران با اندازه شرکت کنندگان از استان های کشور کشور. علیرضا بختیاری ، فرزاد سهیل قاسمی ، امیر حسین احمدی ثابت ، مهدی صمدی و محسن حدادیان مسابقه دهندگانی هستند که در این رویداد ملی شرکت خواهند کرد.

دکمه بازگشت به بالا