رویدادها

پدرِ “بزرگترین خانواده جهان” با ۳۸ زن و ۱۲۵ فرزند و نوه درگذشت

دیروز (یکشنبه) ، در سن 76 سالگی ، مردی با 38 همسر ، 89 فرزند و 36 نوه ، شاید بزرگترین خانواده در جهان ، درگذشت.

به گزارش رویداد برتر ، فردی به نام “Ziona Chana” در میزورام هند درگذشت و گفته می شود چانا دیابت و فشار خون داشت.

زورمتانگا ، وزیر ارشد در ایالت میزورام هند ، با بخشش مرگ این مرد ، این خبر را در توییتر اعلام کرد.

با این حال ، این واقعیت که چانا در واقع رئیس بزرگترین خانواده در جهان بوده است ، ممکن است دقیق نباشد ، همانطور که دیگران ادعا می کنند. همچنین تخمین اندازه دقیق خانواده چانا دشوار است. حداقل یک روایت دیگر وجود دارد که وی دارای 39 همسر ، 94 فرزند ، 33 نوه و یک فرزند است که تعداد اعضای خانواده را به 181 نفر می رساند.

رسانه های محلی از این مرد به عنوان دارنده “رکورد جهانی” در بیشتر خانواده ها یاد می کنند ، اما مشخص نیست که این یک رکورد جهانی است. با این حال ، با داشتن یا بدون سابقه جهانی ، کنجکاوی درباره این خانواده همچنان گردشگران را به روستای اصلی خود در شمال شرقی هند جذب می کند.

هر یک از اعضای خانواده پرجمعیت در یک مجتمع چهار طبقه و 100 اتاقه با هم زندگی می کنند. طبق رسانه های محلی ، همسران صهیونا چانا در خوابگاهی در نزدیکی اتاق خواب خصوصی چانا زندگی می کنند.

به گزارش یورونیوز ، چانا در سال 1945 متولد شد و در 17 سالگی با همسر بزرگ خود که سه سال از او بزرگتر بود ازدواج کرد. گفته می شود که وی رئیس یک فرقه مسیحی بوده که اجازه تعدد زوجات را داده است. پدربزرگ چانا این فرقه را در سال 1942 تأسیس کرد.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا