خبرهای کلی

پرسش‌های انتخاباتی می‌توانست این‌طور باشد

من برخی از برنامه ها را دیدم که فکر می کردم اگر برنامه به گونه ای متفاوت طراحی شده باشد ، ممکن است مفیدتر باشد. زیرا مسائل مقطعی بدون مشخص کردن رابطه آنها نمی توانند سیاست کلی کاندیداهای ریاست جمهوری را روشن کنند. به عنوان مثال ، اگر به طور دوره ای از شما سال شود که درباره اشتغال ، تورم ، سیاست خارجی ، تقویت پول ملی و مواردی از این دست چه نظری دارید و یک پاسخ کلی دریافت می کنید ، ممکن است ارزیابی پاسخ ها چندان مطلوب نباشد. علاوه بر این ، سیاست های اجرایی و اجرایی ریاست جمهوری باید شامل موارد زیر باشد:

-برای اینکه یک روند باشد
– نمای جامع
– با سناریوهای مختلف (آینده پژوهی)
در هر صورت ، موارد مطرح شده توسط نامزدهای ریاست جمهوری می تواند:

1- نوع دیدگاه و مأموریت
چشم انداز و مأموریت مهم است زیرا آنها بر تمام سیاست های ریاست جمهوری حاکم هستند. آیا کسانی که خود را رئیس جمهور می دانند با همه قانون اساسی موافق هستند یا برای رسیدن به اهداف خود به دنبال رای مردم هستند؟ کسانی هستند که طبل جمهوری را بیش از حد می کوبند و کسانی هستند که در حالی که جمهوری اسلامی در کنار هم هستند فقط به اسلام گرایی فکر می کنند. اول ، انقلاب ، آزادی ، استقلال ، جمهوری اسلامی و نه شرق و نه غرب شعارهای اصلی نبودند. بنابراین این شهادت نامزدها آموزنده است و می تواند نقش رای دهندگان را روشن کند

2- شناسایی و جستجوی منابع و تخصیص منابع (تعیین اولویت ها)
پس از روشن شدن چشم انداز ، برای دولت کشور مهم است که از وضعیت موجود آگاهی داشته و به منابع بالقوه و واقعی موجود در کشور توجه زیادی نشان دهند. بدیهی است که یک داوطلب با منابع واقعی باید شروع به کار کند و توضیح دهد که چگونه می تواند پتانسیل را درک کند. مهمترین نکته تخصیص منابع است که به عبارتی می توان از آن به عنوان اولویت یاد کرد. توجه به هر س goodالی خوب است ، اما نحوه شروع و ورود بسیار مهم است که به نظر می رسد کار ساده ای باشد ، اما در واقع کار بسیار دشواری است.

3. تولید ، توزیع و مصرف
مهمترین نقش اجرایی در تمام مراحل ، از ریاست جمهوری گرفته تا حوزه های انتخاباتی وزرا و معاونین ، سه عنصر مهم هستند که بهم پیوسته اند. هیچ سیستم اجرایی نمی تواند مستقل از تولید باشد. یک کشور غیرتولیدی باید وارد کننده باشد و هزینه ها را هم تحت کنترل خود و هم با انتقال منابع خام انسانی و مادی خود به دیگران پرداخت کند. تولید در صورت توزیع نشدن صحیح یا عدم مصرف بهینه و ورشکستگی تولید کننده ، روی زمین باقی می ماند.

4- سیستم تولید
تولید باید سیستماتیک باشد ، در این صورت انواع تولید به معنای عام را پوشش می دهد. تولید محتوای فرهنگی ، ادبی ، هنری ، تصمیم گیری سیاسی ، اجتماعی ، سیاسی و نظامی همه بخشی از تولید است و تا زمانی که مزیت نسبی و رقابتی آن در نظر گرفته شود ، قابل فروش و یافتن در بازار است. اما می توان آن را عمدتا به تحقیقات ، صنعت و خدمات تقلیل داد ، كه در اینجا می توان تأكید كرد كه خدمات بسیار مهم و جامع هستند و نباید محدود به كارهای ساده كار باشند. امروزه ، خدمات شامل همه مواردی هستند که تولید ، توزیع و مصرف بهینه را افزایش می دهند. به عنوان مثال ، خدماتی مانند مهارت آموزی ، مشاوره در همه موارد ، بازاریابی ، قرارداد ، معامله با روش های علمی.

5. سیستم توزیع
سیستم توزیع شامل دانش بازارهای داخلی و خارجی و تحلیل اقتصادی دقیق آنها است. بازاریابی ، بازاریابی ، بازاریابی ، بازاریابی و بازاریابی (از جمله نمایشگاه ها) از جمله مواردی است که آموزش و هنر در آنها نقش دارد و به عنوان خدمات دیده می شود. بدون دانش بازار ، توزیع خوب صورت نمی گیرد و در نتیجه ، تولید متضرر می شود. این امر علاوه بر آموزش به تجربه عملی نیز نیاز دارد. درک بازار داخلی همچنین شامل تقسیم نیروی کار به خانواده ها یا مشاغل کوچک و جمع آوری محصولات آنها است.

6. کاهش ضایعات: به حمل و نقل و تحویل توجه کنید

زباله در هر فرآیند از تولید تا توزیع اجتناب ناپذیر است. کاهش ضایعات مهم است. دولتی که به این فکر می کند ، زمین ها ، هوا ، دریا و ترانزیت را در سطوح مختلف و جاده هایی پیش رو می اندیشد و برنامه ریزی می کند.

7. سیستم مصرف
پرهیز از مصرف ، اطمینان از الگوی مصرف بهینه برای رشد جمعیت یکی از موضوعات مهم اداره کشور است. وظیفه مجری پیشگیری یا نظارت بر تجملات و ساخت مسکن مجلل برای فرد یا سازمان در سطوح و مناطق مختلف است.

8. بازیافت و بازخورد
ضایعات پس از مصرف باید با سایه زدن و نظارت بر الگوی مصرف به حداقل برسد. با این حال ، آنچه باقی می ماند برنامه ریزی برای تبدیل پسماند پس از استفاده است. توانبخشی علوم انسانی همچنین شامل اصلاح ناتوانی ، فرسودگی و افسردگی ناشی از حوادثی مانند جنگ و سایر بلایای طبیعی ، خدمات تأمین اجتماعی و بازنشستگی برای این افراد و در صورت امکان ، گنجاندن آنها در چرخه تولید است. نظارت بر این موارد کارکنان را ترغیب می کند آینده خود را تضمین شده ببینند. اما بازخورد نتیجه تجربیاتی است که به تولید برمی گردد و حتی در بعضی موارد بر ظاهر و پردازش ما تأثیر می گذارد.

9- سه اصل مدیریتی
دانش علمی ، شفافیت اطلاعات و بهینه سازی سیستم مالیات سه رکن مهم مدیریت است. دستگاه های اجرایی باید عالمانه عمل کنند و نمی توانند تحت کنترل “مسئولیت روزمره” یا “امور روزمره” اداره شوند. آنکس که ناآگاهانه کار می کند ، بیشتر از این که ضرر داشته باشد ، ضرر می زند. سطح اول و بالاتر آموزش مفید و م andثر در صف مقدم است. بسیاری از کارهای انجام شده توجیه علمی ، اقتصادی و فرهنگی ندارد. این گسل ها باید شناسایی ، معرفی و از تکرار آنها جلوگیری شود.

نکته دوم شفافیت اطلاعاتی است که مردم باید علاوه بر مسائل امنیتی از آن آگاه باشند. شفافیت اطلاعات منجر به مشارکت عمومی ، افزایش سرمایه اجتماعی و جلوگیری از جستجوی رانت می شود.
یک سیستم مالیاتی بهینه نیز یک ستون مهم حاکمیت است. اگر اطلاعات شفاف باشد ، جمع آوری مالیات از افراد ثروتمند ضروری است.

10- سازماندهی ، ساختاردهی و ارائه حسابهای حقوقی
اگر موارد فوق از نظر کاندیدای اجرایی مورد توجه قرار گیرد ، اجرای آن نیاز به ساختار و سازماندهی مناسب دارد و برای این منظور وی باید لوایح را تهیه و از قانونگذار کمک بگیرد.
به نظر می رسد اگر ما به طور سیستماتیک بر موارد بالا تمرکز کنیم و علاوه بر آن تولید ، توزیع و مصرف باشد ، سایر موارد مانند روابط خارجی ، تقویت پول ملی و مبارزه با فساد و قاچاق جایگاه خود را پیدا می کنند. و کشور بهبود خواهد یافت.

دکمه بازگشت به بالا