ورزش

پنجمی مس کرمان در هندبال باشگاه‌های آسیا/ صادقی برای سومین بار بهترین بازیکن شد

به گزارش شفاف ، تیم هندبال مس کرمان آخرین بازی خود را مقابل المزهر عربستان در جریان مسابقات جام باشگاه های مردان آسیا انجام داد که این دیدار با پیروزی 32 بر 29 مس کرمان به پایان رسید. با این پیروزی مس کرمان در جام باشگاه های آسیا پنجم شد. افشین صادقی برای سومین بار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

در این مسابقه ، تیم مس کرمان با سه پیروزی مقابل الوحده عربستان ، ازبکستان ازبکستان و الکاتا و دو شکست مقابل الکویت و الدحیل با 6 امتیاز در گروه B قرار گرفت و از رسیدن به جمع چهار تیم برتر بازماند. تیم های دور. المزهر در جایگاه پنجم مسابقات قرار گرفت. این اولین حضور مس کرمان در جام باشگاه های مردان آسیا بود.

اعضای تیم مس کرمان: امید سرپوشی ، ابوالفضل لطفی ، سعید برهانی ، امین کاظمی ، وحید صادق شاه نشین ، افشین صادقی ، امیر حسین پسندی پور ، حسین رحمتی ، مسلم علی ذولفی ، محمدمهدی بهنام نیا ، احسان ابونی ، حسو ابونی ، حسین مهدی بیجاری ، شهاب صادق زاده در این مسابقات شرکت کرد و حمید صادقی به عنوان سرمربی ، محسن اخگر به عنوان مدیر فنی ، فرید علیمرادی و دانیل امینایی به عنوان مربی ، علی ایرانمنش تیم را به عنوان بدنساز هدایت کرد.

شهاب صادق زاده ، افشین صادقی (در سه مسابقه) و سلامان بربات از مس کرمان به عنوان بهترین بازیکنان این دور معرفی شدند.

پیش از این ، شهید شامللی کازرون ، نماینده دیگر ایران ، با پیروزی مقابل ازبکستان در مکان نهم ایستاده بود.

علاوه بر این ، تیم السلمیای کویت که سجاد استکی بازیکن هندبال ایرانی عضو باشگاه رن در فصل فرانسه را به خدمت گرفت ، در آخرین بازی خود مقابل الوحده در عربستان سعودی بازی کرد که 39-32 به پایان رسید. پیروزی نماینده عربستان.

بدین ترتیب رتبه های پنجم تا یازدهم مسابقات به شرح زیر مشخص شد.

* رده بندی تیم های ششم به یازدهم جام باشگاه های مردان آسیا:
Kerman Copper Iran V
ششم تجلی عربستان سعودی
الوحده هفتمین کشور عربستان است
تصاویر السلمیه 8.
نیروهای زمینی شهید شاملی کازرون ایران نهم
ازبکستان دهم است
الططن یمن یازدهم

مسابقات مرحله نیمه نهایی امروز در بین چهار تیم برتر برگزار می شود ، برنامه مسابقات به شرح زیر است.

* نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا:
العربی قطر – تصاویر تصاویر 18.30
الدحیل قطر – النجما بحرین 20.30

بیست و سومین دوره مسابقات جام باشگاه های مردان آسیا از 12 ژوئن به میزبانی جده ، عربستان سعودی آغاز شد و بازی نهایی این مسابقات روز دوشنبه 20 ژوئن برگزار خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا