استان ها

چرایی‌های شرکت در انتخابات… – رویداد برتر

رویداد برتر / بوشهر سخنگوی دشتستان گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات ظرفیت مبارزه با فساد رئیس جمهور منتخب را تقویت می کند و فرد منتخب می تواند مبارزه با فساد و رانت ها را جدی بگیرد.

چند روز برای یکی از روزهای سرنوشت ساز ایرانی ها باقی خواهد ماند و هیچ کس نمی داند که ما فقط با حضور پرشور و گسترده انتخابات 28 ژوئن می توانیم درباره حکومت آینده کشور تصمیم بگیریم. امروز ، در آستانه انتخابات ، حضور و مشارکت مردم احساس می شود ، زیرا آنها با استقامت مردم ، خط باطل را به خیالات خام و مغشوش دشمنان می کشانند و در اینجا اعتبار اسلامی را نشان می دهند. ایران به دنیا.

ابراهیم رضایی در گفت وگو با رویداد برتر اظهار داشت: شرکت در انتخابات هم حق است و هم وظیفه. حقیقت این است که امام راحل تعیین سرنوشت مردم را به عهده خود گذاشت و مردم می توانستند رهبران جامعه خود را انتخاب کنند. از طرف دیگر ، انتخابات وظیفه دارد قبل از وظیفه الهی انسان ، قبل از جامعه ، قبل از خود و خانواده اش برای بهترین انتخاب تغییر کند.

وی افزود: در شرایط فعلی ، طبق نظرسنجی های معتبر ، حدود 30 درصد مردم در مورد نامزدی در انتخابات یا انتخاب كاندیدا تردید دارند كه این آمار بالایی است ؛ بنابراین ، آنها باید جهاد عمومی را دنبال كنند تا نیروهای انقلابی را مجبور به افزایش مشاركت كنند .

یک نماینده مجلس شورای اسلامی به مردم دشتستان گفت: آیا افراد بدبین با این سوال و پدیده روبرو هستند که آیا حضور آنها در انتخابات می تواند تغییری ایجاد کند؟ یا آیا کسانی که اصلاً حضور دارند می توانند هواپیمای تغییر وضعیت فعلی باشند؟ امروز ، وظیفه ماست که در مورد مشارکت حداکثری به مردم بگوییم که بسیاری از مشکلاتی که وجود دارد نتیجه دیدگاه های اشرافی ، قدیمی و تحریف شده فعلی است و تغییر چنین نگرش ها و نگرش هایی قطعاً باعث بهبود جو و جامعه و همچنین دوام می شود. جامعه و مردم را دچار خسارت می کند.

رضایی اظهار داشت: همه ما باید زمینه حضور در انتخابات را ایجاد کنیم. هر کسی که دارای یک منطقه نفوذ در بین افراد ، اصناف یا گروه های مختلف اجتماعی باشد ، می تواند از این حوزه نفوذ برای دعوت مردم به مشارکت حداکثر و آگاهانه استفاده کند.

وی گفت: “مشارکت بالا توانایی رئیس جمهور منتخب را در مبارزه با غدد کثیف فساد تقویت می کند و می تواند به طور جدی با فساد و جستجوی رانت مبارزه کند.” از طرف دیگر ، یک رئیس جمهور قدرتمند در صحنه بین المللی از حمایت و استقبال بیشتری برخوردار است.

یکی از اعضای کمیته امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: یک رئیس جمهور قدرتمند می تواند دید منفعل فعلی را در سیاست خارجی تغییر دهد ، روابط بهتری با همسایگان خود و کشورهای شرق و قدرت های بزرگ توسعه دهد. این از نظر اعتبار و قدرت دو برابر غرب خواهد بود.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در سالهای اخیر بارها تأکید کرده اند که کسانی که مخالف نظرات وی هستند یا کسانی که مخالف نظام و انقلاب و علاقه هستند باید به کوره ها بروند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اولین راهکار ما این است که بیشتر در انتخابات شرکت کنیم و سپس از کاندیدای مناسب دعوت کنیم. البته اگر رای ما و مردم با حداکثر مشارکت منجر به انتخاب صحیح شود ، بهترین و ایده آل ترین آرزوی ما در هر انتخابات خواهد بود و خواهد بود.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا