رویدادها

کشف محموله بزرگ مرفین در بزرگراه فتح

رئیس پلیس بزرگ مبارزه با مواد مخدر تهران از کشف یک محموله 258 کیلوگرمی مرفین از یک کامیون در بزرگراه فتح خبر داد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در مصاحبه با رویداد برتر وی در این باره گفت: مدتی پیش با دریافت اخبار موثق در مورد قاچاق و ترانزیت مرفین از طریق گزارش های عمومی از داخل محموله های تجاری ، مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب تحت نظارت و آگاهی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: “به محض دریافت خبر ، تحقیقات پلیس و تحقیقات جامع آغاز شد و بعدا مشخص شد که یک فروشنده باتجربه مواد مخدر مقادیر قابل توجهی مرفین را از استانهای جنوب شرقی کشور بدست آورده و با کامیون مخفی کرده است.” حرکت تعبیه شده از یکی از شهرهای جنوبی کشور به تهران منتقل شد.

حسنوند افزود: با جمع بندی اطلاعات بدست آمده ، پرونده به مرجع قضایی گزارش و راننده دستگیر و خودرو توقیف شد. متعاقباً ، گروهی از افسران عملیات ویژه نخبه از پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب ، پس از مشاوره لازم ، با مشاهده و نظارت بر وسیله نقلیه و مکانهای احتمالی تردد آن برخورد کردند.

وی افزود: پس از چندین ساعت نظارت و گشت زنی هدفمند در مناطق مختلف تهران ، سرانجام موفق به شناسایی خودرو در بزرگراه فتح شدند و در جریان دستگیری راننده ، خودرو را مورد بازرسی قرار دادند و 258 کیلوگرم مورفین کشف کردند که با زیرکی روی کامیون بارگیری شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب با بیان اینکه یک نفر نیز در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شده است ، گفت: با این محورها اطلاعات به طور مداوم و مداوم رسیدگی می شود و هر محموله از این موارد است مسیرهای نظارت شده به تهران ، مجرمان کشف و دستگیر می شوند.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا