ورزش

آتش بازی نگلیسی‌ها شروع شد/عکس

به گزارش خبرگزاری رویداد برتر ، تیم های فوتبال انگلیس و ایتالیا امشب از ساعت 23:30 در ورزشگاه ومبلی لندن شانزدهمین فینال جام ملت های اروپا را برگزار می کنند.

* ویمبلدون یکی از چهار رویداد مهم تنیس (گرند اسلم) است و از نظر بسیاری مهمترین رویداد لندن از آخرین دوشنبه ماه ژوئن تا آخر هفته جولای هر سال است. فینال این بازی امشب بین “نواک جوکوویچ” و “ماتئو برتینی” برگزار شد.
برتینی اولین تنیسور ایتالیایی است که به فینال ویمبلدون راه پیدا کرده است ، بنابراین ایتالیایی ها می توانند روز گذشته در لندن انگلیس برای کسب عنوان قهرمانی تلاش کنند.

* برتینی و جوکوویچ در حالی با یکدیگر رقابت می کنند که تماشاگران زیادی برای تماشای این مسابقه به لبه جنوبی لندن هجوم می آورند.

* با این حال ، یورو 2020 به لندن به طور معمول ضربه خورده است. جایی که انگلیس برای اولین بار به فینال رقابت ها راه یافت و می تواند در خانه تلاش کند جام را بدست آورد.

آتش بازی انگلیسی آغاز شد / عکس

* هواداران انگلیسی بیش از 90٪ ظرفیت ورزشگاه 66300 بلیط خریداری کرده اند و فقط 1700 بلیط به هواداران فوتبال ایتالیا داده شده است.

* ظهر امروز با حضور پرشور فوتبالی ها رنگ و بوی دیگری به خیابان های لندن داده شد و هواداران فوتبال تمام خیابان های منتهی به ورزشگاه ومبلی را اشغال کردند.

* پلیس لندن برای جلوگیری از شورش های احتمالی به تعداد زیادی در خیابان ها حضور دارد.

* کریستین اریکسن ، ستاره تیم ملی دانمارک که در روز افتتاحیه این مسابقه دچار ایست قلبی شد اما با تلاش پزشکان دوباره به زندگی بازگشت ، به دعوت یوفا از نزدیک بازی فینال را تماشا می کند.

* کارکنان ومبلی لندن قبل از ورود هواداران دو تیم و برش سطح چمن ورزشگاه ، به طور کامل هر قسمت از استادیوم باشکوه انگلیس را تمیز کردند.

256 251

دکمه بازگشت به بالا