ورزش

آغاز سه‌شنبه‌های بدون خودروی بانوان در اردبیل – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

یک خبرنگار آنلاین سه شنبه شب در مراسمی در مجموعه گردشگری گفت شورابیل دوچرخه سواری زنان در مسیری هفت کیلومتری نگه داشته می شدند تا سلامتی خود را بهبود بخشند شورابیل او در مسیر تعیین شده دوچرخه سواری کرد و شعار سلامتی زنان و خانواده را برای مسئولان و عموم مردم سر داد.

شهردار اردبیل در این مراسم گفت: سرمایه گذاری در زمینه ارتقا public بهداشت عمومی ، به ویژه سلامت بانوان ، فواید خاصی دارد و قبل از این برنامه ها به کسی آسیب نمی رساند.

حمید لطف اللهیان اظهار داشت: زیرساخت برای پیاده روی ، دوچرخه سواری و دوچرخه سواری در رینگ شورابیل تاسیس شده است و ما آماده ایم تا ایستگاه های بیشتری برای ورزش های صبح و عصر زنان فراهم کنیم تا حضور آنها را برای افزایش سلامتی و نشاط ایجاد کنیم.

وی اظهار داشت: سلامت جامعه زنان سلامت هر یک از اعضای خانواده را تعیین می کند و ما نباید از این امر غافل شویم زیرا زنان ما پس از کلاس در خانه ، اداره و یا فعالیت های منزل به چنین فعالیت های پر انرژی نیاز دارند.

شهردار اردبیل افزود: شرایط مجموعه شورابیل و سایر مناطق شهری را نیز فراهم کرده ایم تا زنان با رعایت کامل ایمنی و آرامش بدون هیچ مشکلی ورزش کنند.

لطف اللهیان با بیان اینکه دوچرخه یکی از ابزارها و ابزارها برای بهبود فضای عمومی شهر و سلامت و رفاه شهروندان است ، ادامه داد: این کار را روزانه انجام دهید

وی در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: “ما در شهرداری آماده اجرای این طرح هستیم و این طرح باید با حضور سرمایه گذاران و حامیان مالی هیئت دوچرخه سواری به طور جامع و کامل در مناطق مختلف شهر اجرا شود. “

شهردار اردبیل افزود: علاوه بر بهبود دوچرخه سواری ، ما آمادگی داریم در بحث استعدادیابی به هیئت دوچرخه سواری کمک کنیم تا سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری تعامل بهتری در این زمینه داشته باشد.

دکمه بازگشت به بالا