خبرهای کلی

استقرار نیروی راهنمایی و رانندگی در معمولان ضروری است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سید حبیب الله موسوی عصر چهارشنبه در جلسه شورای حمل و نقل شهر پلدختر اظهار داشت: به دلایلی به مدت سه سال تعطیل است.

وی افزود: پیش بینی می شود مسئولان مربوطه با در نظر گرفتن شرایط ویژه مردم عادی با 8000 نفر ساكن و 55 كیلومتری شهر در نزدیكی پلدختر و خرم آباد ، وجود چندین روستا در كنار جاده و موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد ، مسئله استقرار نیرو. “راهی برای مرحله معمول.

بخشدار مامولان گفت: جاده روستای “بن کشککه” به “چم مورت” از توابع دهستان مامولان ، تحت نظارت اداره راه شهرستان چگنی ، به درخواست شهردار روستا و موارد ضروری است. مردم.

موسوی افزود: پل مقابل روستای “افرینه” مسدود شده است و به دلیل این انسداد ، گل و لای جمع شده و روی میزها و سرانجام واحدهای مسکونی پخش می شود.

وی یادآور شد: شرایط ایجاد شده علاوه بر ایجاد آزار و نارضایتی برای ساکنان و از نظر خطر تصادف در وضعیت بسیار تندی قرار دارد ، مسئولان جاده ای نیاز دارند تا در اسرع وقت نسبت به حل این مشکل اقدام کنند.

بخشدار مامولان افزود: مسیر روستای چم چیدر از جاده مامولان به خرم آباد که بخشی از منطقه چگنی است باید مشخص شود اما متأسفانه از آن مراقبت نشده و این بی توجهی موجب نارضایتی مردم می شود

موسوی معالجه در جاده خرم آباد از شهرهای پلدختر و چگنی را یک مشکل عنوان کرد و گفت: جاده از تونل معمول به خرم آباد تحت نظارت منطقه جاده چگنی است که نیاز به مکاتبه دارد. و با رهبران شهر چگنی مشورت کرد.

وی افزود: تحت نظارت مستمر ، خودروهای آتش نشانی بین استانهای سراسر کشور توزیع می شد و یکی از این وسایل نقلیه متعلق به استان لرستان و شهر پلدختر بود و در قسمت عادی بود.

دکمه بازگشت به بالا