ورزش

تساوی استقلال و نساجی در نیمه نخست

دیدار استقلال و نساجی مازندران در نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش رویداد برتر ، در هفته 29 لیگ برتر دو تیم استقلال و نساجی مازندران به مصاف هم رفتند که در پایان نیمه اول این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در دقایق ابتدایی بازی ، توپ بیشتر در وسط زمین بود و دو تیم سعی کردند راهی پیدا کنند تا از نیمه به یکدیگر نفوذ کنند.

در دقیقه 4 بازیکنان استقلال یک موقعیت خارق العاده برای پاسخ دادن به دست آوردند اما ضربه او بی خطر به کنار دروازه دروازه حریف رفت.

در حالی که 17 دقیقه از بازی رو پشت سر گذاشتیم ، باید Karim Eslami تعویض بشه. این بازیکن با حضور روی کراس کراس از سمت راست در محوطه جریمه آبی ها موفق شد گل اول مسابقه را به سود نساجی به ثمر برساند.

بعد از این گل ، بازی شکل تقابل پیدا کرد و سعی کرد با کارما و دندان نساجی از گل خود دفاع کند. در همین حال ، استقلالی ها تلاش زیادی برای تساوی شرایط بازی انجام داده اند.

در دقیقه 29 احمد صادقی از پشت دروازه استقلال یک شوت پشت شانزده آبی گرفت که رشید مظاهری توانست آن را مهار کند.

استقلال تا آخرین لحظه نیمه اول سعی داشت دروازه نساجی را باز کند و این تلاش در گسترش نیمه اول موفقیت آمیز بود و وریا غفوری موفق شد گل تساوی را از روی پنالتی بدست آورد تا شاگردان بازنده مجیدی به سمت قفل نرود. اتاق

ترکیب استقلال: رشید مظاهری ، سینا خادم پور ، محمد دانشگر ، محمد نادری ، وریا غفوری ، مهدی مهدی پور ، سعید مهری ، داریوش شجاعیان ، متین کریم زاده ، بابک مرادی و آرمان رمضانی.

ترکیب نساجی: سعید جلالی راد ، سعید غلامعلی بیگی ، ایوب کلانتری ، حسین زمهران ، حامد شیری ، عبدالکریم اسلامی ، حسن نجفی ، مهدی جان ملکی ، محمود رحمتی ، شاهین طاهرخانی و اکبر صادقی.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا