رویدادها

تیراندازی در غرب تهران برای دستگیری سارقان ۵۰ خانه

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از انهدام باندی خبر داد که اعضای آن قصد سرقت از 50 خانه در غرب تهران را داشتند.

به گزارش رویداد برتر سرهنگ جلیل موکفایی در آستانه دستگیری این افراد به خبرنگاران گفت: “طرحی برای بهبود امنیت اجتماعی در سراسر پایتخت در حال اجرا است تا نیازها و انتظارات مردم از پلیس را برآورده کند. یک دستگاه خودروی پژو با سه سرنشین تصادف کرد.

وی با اشاره به سوicion ظن سرنشینان خودرو ادامه داد: مأموران بلافاصله پلاک خودرو را جویا شدند که طی آن مشخص شد شماره پلاک خودرو سرقت بوده و در رابطه با آن مجوز صادر شده است. برای متوقف کردن ماشین. با این حال راننده خودرو با دستور پلیس سرعت ماشین را افزایش داده و قصد فرار داشت که پس از آن اقدامی بین پلیس و متهم آغاز شد.

این بنیاد گفت آزار و شکنجه بین پلیس و ماشین متهمان حدود یک مایل ادامه داشت و گفت: “سرانجام ، مطابق قانون استفاده از سلاح ، مأموران چندین گلوله شلیک کردند و ماشین متهمان را متوقف کردند.”

رئیس پلیس پیشگیری استان تهران با اشاره به دستگیری متهم گفت: پس از توقف خودرو ، متهمان با حمله به پلیس قصد فرار داشتند که با مهارت و مقاومت مأموران شکست خوردند و دستگیر شدند. با این حال ، در این درگیری یکی از افسران پلیس زخمی شد و در حال حاضر تحت مداوا است.

بنیاد با اشاره به بازجویی از متهمان دستگیر شده گفت: این افراد که سابقه ای نیز داشتند در بازجویی ها به تشکیل باند و سرقت از حداقل 50 ساختمان مسکونی در غرب تهران اعتراف کردند. در همین راستا پرونده ای علیه این افراد تشکیل و برای ادامه تحقیقات به دادسرا ارسال شد. تحقیقات برای کشف سایر سرقت ها و جرایم ارتکابی توسط این افراد نیز در جریان است.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا