ورزش

جدال حساس قعر جدول بدون برنده ماند/ سایپا تیم ١٠ نفره را نبرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرنگار آنلاین گفت تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان و تیم سایپا تهران روز دوشنبه در هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت 19:40 تا 19:40 در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

این مسابقه با شروع هر دو تیم با 22 امتیاز در منطقه خطر سقوط لیگ دسته اول آغاز شد و کسب سه امتیاز می تواند شرایط را برای یکی از دو تیم بهتر کند.

در حالی که این بازی هنوز در ابتدای راه بود و دو تیم بازی نزدیک خود را نشان دادند ، کنار رفتن شهاب گردان از دروازه و سرنگونی مهاجم سایپا اتفاقات عجیب و خبری را رقم زد.

نبرد حساس در انتهای جدول بدون برنده باقی ماند / سایپا در تیم 6 نفره پیروز نشد

صحنه ای که منجر به خطای بارش شهابی و اخراج شد

در دقيقه 11 بازي ، Shahab Gardan از Saipa به طرز چشمگیری در خارج از محوطه جريمه سقوط كرد ، اما داور خیلی تحت تأثیر قضاوت قرار گرفت و او رو برای غواصی رزرو كرد. بازیکنان به طور گسترده ای اعتراض کردند.

چند دقیقه بعد داور به سمت نیمکت ها رفت و پس از مشورت با داور چهارم به زمین برگشت و به شهاب گردان کارت قرمز داد. این تصمیم با واکنش عجیب دروازه بان باتجربه ذوب آهن همراه بود که افسر چهارم را به سمت حمله سوق داد و سپس سعی در زدن ناظر بازی داشت که پس از چند دقیقه درگیری از طریق نیمکت آرام شد.

نبرد حساس در انتهای جدول بدون برنده باقی ماند / سایپا در تیم 6 نفره پیروز نشد

به دنبال این اتفاق که باعث دقایقی وقفه در بازی شد ، سایپا وقت بیشتری برای توپ داشت و سعی کرد با استفاده از بازیکن دیگری دروازه میزبان را باز کند. با این حال در دقیقه پایانی نیمه اول که به دلیل از دست دادن وقت به 52 رسید ، ذوب آهن می توانست یک گل به ثمر برساند ، اما دروازه بان سایپا مانع از پایان نیمه اول با تساوی بدون گل شد.

در نیمه دوم سایپا در دقیقه 9 توانست گل پیروزی را به ثمر برساند و تا دقایق پایانی مراقب گل خود باشد اما در دقایق پایانی ذوب آهن تساوی را به ثمر رساند

دکمه بازگشت به بالا