ورزش

درخواست استقلال و النصر توسط AFC رد شد

به گزارش خبرگزاری رویداد برتر؛ اگرچه انتظار می رفت حضور تیم های استقلال و فولاد در عربستان و مسابقات گروهی لیگ قهرمانان در این کشور مشکل ایران و عربستان در آن طرف را برطرف کند ، اما برخورد استقلال و تراکتور با تیم الهلال و ال -نصر ، اتحادیه فوتبال آسیا ، بر ضرورت دیدار نمایندگان دو کشور در زمین بی طرف تأکید کرد.

طبق برنامه از قبل توافق شده AFC ، تیم های استقلال و النصر که اولین نفراتی بودند که از گروه خود صعود کردند ، باید در مرحله یک هشتم الهلال و تراکتور را بپذیرند و آنها میزبان بازی ها بودند ، اما کنفدراسیون آسیا فوتبال اخیراً نامه ای به استقلال و باشگاه های النصر ارسال کرده و در آن نامه مجدداً تأکید کرده است که ایران و عربستان باید در زمین بی طرف با یکدیگر دیدار کنند و از آنها بخواهند تا استادیومی را که می خواهند در مرحله یک هشتم میزبان باشند تعیین کنند.

در همین راستا تیم های استقلال و النصر نامه های جداگانه ای را به اتحادیه فوتبال آسیا ارسال کردند و از آنها خواستند تا در استادیوم های خانگی خود به مصاف رقبای خود بروند.

این مسئله مورد تأکید احمد مددی ، مدیرعامل شرکت آبی پوشان و مسلی المومر ، رئیس باشگاه النصر بود ، اما همانطور که انتظار می رفت ، این درخواست رد شد.

روزنامه الشباب عربستان سعودی با استناد به منابع معتبر ، درخواست استقلال و النصر را برای دریافت الهلال و تراکتور در استادیوم های داخلی خود ، ورزشگاه آزادی و پارک مرصول در ریاض با استناد به منابع معتبر رد کرد. به دو باشگاه اعلام کرد که به تصمیم خود برای برگزاری جلسات بین نمایندگان ایران و عربستان در یک کشور بی طرف متعهد است.

بنابراین دیدار استقلال و الهلال که احمد مددی رسماً اعلام کرده در دبی خواهد بود ، در حالی که النصر احتمال دارد امارات را برای دیدار با تراکتور انتخاب کند. جلسات 22 و 23 سپتامبر.

256 251

دکمه بازگشت به بالا